"και εσένα τι σε νοιαζει..?" τον ρώτησα "δν με νοιάζει, κάνε ότι θες..."
"αν με αφήσεις θα το κάνω... " "μπορείς να φύγεις!αλλά ήθελα να κάνω κάτι σήμερα και ήθελα να ήσουν μαζί μου, τέλος πάντων δν πειράζει φύγε... " μπυ ειπε και μου έδειξε την πόρτα, γύρισα και έφυγα, σιγά μην εμένα... Πρέπει να μιλήσω στον Δημήτρη..
Τον πήρα τηλέφωνο και μετά πήγα με τα πόδια στην καφετέρια που θα βρισκόμασταν,διάλεξα εγώ μια πιο πάνω, εξάλλου εκείνος είχε αυτοκίνητο...
Όταν πήγα είχε πάει ήδη και καθόταν στον καναπε.. "γειά!" είπα και κάθισα "ουαου σε άφησαν να βγεις από τον πύργο σπυ." Μου ειπε και γέλασε "ναι, γέλασα εσύ! "
Παράγγειλα ένα χυμό και ο Δημήτρης σαν αντρας πήρε καφέ.
"λοιπόν?λέγε! "
"νομίζει ότι τα έχουμε... Της λέω ότι δν τα έχουμε και της ζητάω να βγουμε αλλά τπτ.. "
"Πφ...Τώρα ?" "μια είναι η λύση..." ήπια λίγο χυμό "πρέπει να βρεις αγόρι " συμπληρωσε και εγώ πνιγηκα
"σιγά ρε... Πίνω!τι Αγόρι?κανονικό?"
"ναι με πόδια και χέρια " μπυ ειπε "άμα της το πω εγώ?" "όχι...πρέπει να βρεις αγόρι για να είναι πιστηκο! " μου ειπε "εντάξει.. " έβαλα το χέρι μου στην τσέπη και το ξανά έβγαλα "ναι ορίστε, τον λένε Ορέστη και τραγουδάει καλά.....Πλάκα μπυ κάνεις ρε Δημήτρη, ακόμα δν ήρθα, δν ξέρω κανέναν... Πως να βρω αγόρι..."
"ναι..Δίκιο έχεις, θα σου βρω εγώ!"
"τσ!" Χτύπησα το κεφάλι μου με το δεξί μου χέρι "μαζεψου ρε! " του είπα "θα πάω να της μιλήσω και θα δούμε.." του είπα
"α...και μετά θα με πας σπίτι γτ είσαι τζεντλεμαν! "
Καθίσαμε ακριβώς μια ώρα και μετά με γύρισε πίσω "λέμε! "
Ο Στράτος δν ήταν σπίτι,πήγα στο σπιτάκι και έκανα μερικές εργασίες για αύριο, μόλις ξεκίνησε το σχολείο και μπαμ...εργασίες... ΒΟΗΘΕΙΑ! "