"ηρέμησε φίλε...σε λίγο θα μας δειρεις, μια κουβέντα είχαμε... Πλάκα κάνουμε... " είπε, εγώ δεν μιλούσα, έμεινα αμετωχη και έπινα νερό όλην την ώρα, είχα αγκαλιάσει το ποτήρι και κοίταγα μια τον Στράτο μια τον Γιώργο...
Ο Γιώργος σηκώθηκε όρθιος "λοιπόν πάω για ύπνο, καληνύχτα αφεντικό! " οπ, μυρίζομαι ειρωνεία...
Ο Γιώργος άνοιξε την μπαλκονοπορτα αλλά δεν βγήκε, γύρισε και με κοίταξε "ισχύει αυτό για αύριο έτσι?"
Ο Στράτος με κοίταξε "ναι.." είπα με τσιριχτη φωνουλα.. Ο Γιώργος έφυγε και εγώ σηκώθηκα σιγά σιγά από τον σκαμπό...
"τι θα κάνετε αύριο?" με ρώτησε, μπερδεψα τα δάχτυλα μου μεταξύ τους και το έπαιξα ηλιθια "ε..να μωρέ ξερς.." Πήρα προς την μπαλκονοπορτα "όχι δεν ξέρω..." μου είπε, γαμωτο, νόμιζα ότι θα ξεγλυστραγα...
"οπ ο spiderman! " φώναξα και έδειξα πίσω του, άνοιξα την μπαλκονοπορτα και έτρεξα έξω, πήγα στο σπιτάκι και μπήκα μέσα κλείνοντας την πόρτα απότομα πίσω μου... Ουφ..νταξει...
Κοίταξα έξω από την πόρτα και δεν ήταν, ωραία, γλυτωσα για σήμερα...
Πήγα στο μπάνιο και έκανα ένα πολύ καυτό μπάνιο, βγήκα στεγνωσα τα μαλλιά μου και ξεραθηκα στον ύπνο,δεν ήθελα καν να σκεφτώ το αύριο...Ντιν
πφ...στυφογυρισα και πήρα το κινητό στα χέρια μου, άνοιξα την οθόνη και είχα ένα μήνυμα από το Στράτο 'πρπει να πάω γυμναστήριο, κάνε μου πρωινό και φερτω πανω'
Πωωω σοβαρά?κοίταξα την ώρα και ήταν οχτώ...
"θα βάλω τα κλάματα!" χτύπησα τα χέρια μου στο παπλωμα και σηκώθηκα, ντύθηκα γρήγορα και πήγα στο σπίτι, του έφτιαξα πρωινό και το ανέβασα πάνω,άνοιξα την πόρτα και τον είδα στο μπάνιο να φοράει την μπλούζα του "το αφήνω εδώ! " φώναξα και ακουμπισα τον δίσκο στο τραπεζάκι, βγήκε από το μπάνιο και παραπαρησε "είσαι καλά?" τον ρώτησα "ναι..καλά.." έπιασε το κεφάλι του και καθισε στον καναπέ "φφφφου.. " ξεφυσηξε και πήρε την κούπα με τον καφέ..."είσαι σίγουρα καλά?είσαι κόκκινος... " τον πλησίασα και ακουμπισα το μέτωπο του..
"έχεις πυρετό.. " του είπα "δεν θα πας πουθενά, βγάλε την μπλούζα και πέσει στο κρεβάτι, έρχομαι με σούπα και χάπια..."μα..θα πάω γυμναστήριο! " "μπορεί να περιμένει μέχρι να γίνεις καλά.."
Βγήκα από το δωμάτιο του και κατέβηκα στην κουζίνα..