Έριξα μια σφαλιάρα στον εαυτό μου... ΑΥΓΗ! Σταματα να το σκέφτεσαι, είναι ψώνιο, χαζος,αναγωγος, το αφεντικό σου και το πιο σπουδαίο μαλακας! Μην ξεχνάς ότι σπυ έριξε κοκακολα για να γελάσει...
Εσφυξα τα δόντια μπυ και έκανα μπουνιά τα χέρια μου
Μπιιιιπ μπιιιιπ γύρισα κα είδα τον Στρατό μέσα σε ένα μαύρο τζιπ, καθόταν πίσω και είχε και οδηγό......
Δεν εκπλιζομαι...Άνοιξα την πόρτα και μπήκα πίσω...
Σε όλη την διαδρομή δεν μιλούσαμε, κοίταγα έξω από το παράθυρο λές και δν είχα ξανά δει την πόλη.. "μπυ δίνεις την λίστα μου?" έψαξα στις τσέπες μπυ και την βρήκα, απλώσα το χέρι μου κρατώντας την, έφερε το δικό του από κάτω και όταν την άφηνα, την πήρε πιάνοντας ελαφρά τα δάχτυλα μου..."φτάσαμε! " η φωνή του οδηγού με ξύπνησε, άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω...
Είχε κρύο λαό ευχαριστουσα το θεό που φόρεσα φόρμα αλλά όχι γτ είχα κοντομάνικο...
Μπήκαμε στα Jumboooooooo, ένιωθα σαν πενταχρονο, πάντα μπυ άρεσε να έρχομαι εδώ, έχει τόσα πράγματα!Πήρα ένα καλάθι και πήρε και ένα ο Στράτος... Ξεκινήσαμε από τετράδια!
"δν βρίσκω τετραθεμα! " μπυ ειπε ο Στρατός "ρώτα κάποιον!" του είπα χωρίς καν να τον κοιτάξω... Και του έδειξα δεξιά...
Ήμουν εδώ πέντε λεπτά και δν είχε γυρίσει...
Πήγα δεξιά για να δω μήπως ήταν εδώ, ωχ...Γύρισα γρήγορα πίσω και κρυφτηκα στο διάδρομο, μίλαγε με μια κοπέλα που δούλευε εδώ και δν νοιώθω να ήταν για τετράδια...
Φυσικά και δεν με νοιάζει γιαυτό βγήκα από τον διάδρομο και πέρασα από εκεί, πήγα στους στυλους και πήρα ένα κουτί με Bic, ήταν τα αγαπημένα μου bic μαύρα, λατρεύω το μαύρο, όλα τα ρούχα μου μαύρα είναι... Πήρα και τρία μπλε..
Αγόρασα φακελους, έναν υπογραμμιστει και δύο τρία κοκαλακια για τα μαλλιά μου...
Τέλος!
"α...εδώ είσαι... Τελείωσε τα ψώνια μπυ και πήγαινε σπίτι με ταξί, θα πάρω το αυτοκίνητο... Α... Και τα λεφτά, πάρτα... "
Μίλαγε γρήγορα και κοφτα, κατάλαβα τι γίνεται.... Θα πήγαινε κάπου με αυτήν, με παράτησε με τόσα ψώνια και σακούλες και χωρίς αυτοκίνητο για να πάει να χαμουρευτει...ωραια και εγώ νόμιζα ότι ήταν ευγενικός!