part 68

11.7K 930 23
                                    

"εσύ...Τι κνς εδώ από τώρα?" σήκωσα το φρύδι μου και την κοίταξα περίεργα "ήρθα να δω αν είσαι εντάξει ή αν θες κάτι, θα αργήσω να γυρίσω γτ ο κύριος Πετρόπουλος θα αργήσει σήμερα... "
Μου είπε και πήγε προς την πόρτα
"εντάξει..." είπα και άφησα το κινητό στην άκρη...
Βγήκε και χτύπησα τι κεφάλι μου με την δεξιά παλάμη μου "πωωω...θα νομίζει ότι είμαι τρελή..."
Ντιν
Ξεκλειδωσα το κινητό μου και είδα ένα mms από τον Στράτο, mms... Αλήθεια?πριν το ανοίξω γέλασα αλλά όταν το άνοιξα μου κόπηκε η ανάσα,ήταν ξαπλωμενος στο κρεβάτι, χωρίς μπλούζα και έβλεπα το ένα του μάτι... Ομγ...τοοοοσo hot και εγώ τοοοοσο ιου...
'θα έρθεις ?'
Θέλει να πάω εκεί...!ο_Ο ομγ ομγ



[...]



'δεν ξέρω ' του απάντησα, αποφάσισα να το παίξω λίγο δύσκολη... Αλλά ήθελα τόσο πολύ να πάω...
'θα με αφήσεις μόνο μου?νομίζω έχω πυρετό πάλι...)': πφ.. '
'καλα θα έρθω να δω αν έχεις πυρετό και μετά θα φύγω...' του απάντησα, πήγα στο μπάνιο, χτένισα λίγο τα μαλλιά μου και πήγα στο σπίτι, ανέβηκα την σκάλα και άνοιξα την πόρτα σιγά σιγά, δεν ήταν στο κρεβάτι, έβαλα το κέφι μου μέσα και δεν τον έβλεπα, την άνοιξα και μπήκα μέσα "Που πήγε?" κλαψουρισα...
"εδώ είμαι!!!" πετάχτηκε πίσω από την πόρτα και με αγκαλιασε
"εεεεε, με τρόμαξες!!!χαζε! "
Φορούσε μια γκρι φόρμα και τπτ από πάνω "θα κρυωσεις και θα ξανά κάνεις πυρετό " του είπα, σταμάτησε να με αγκαλιάζει και με έπιασε από το χέρι "γιαυτό θα κάνουμε body heat "
Με τράβηξε μέχρι το κρεβάτι "κι αν δεν θέλω ?" τον ρώτησα
"ποιος δεν θέλει τους κοιλιακους αγκαλιά! " μου είπε και έδειξε τους κοιλιακους του από πάνω μέχρι κάτω "μάλιστα.. " έβγαλα το κινητό μου και πήγα στις σημειώσεις "τι γράφεις?" με ρώτησε και προσπάθησε να δει το κινητό μου "εδώ...σημειώνω, να συμφωνείς μαζί του, είναι ψώνιο "
"χα...χα...καλά άμα δεν θες... " σταυρωσε τα χέρια του και γύρισε από την άλλη...
"έλα μωρέ αφού θέλω... " τον αγκαλιασα από πίσω, γύρισε, έπιασε το χέρι μου και για δευτερόλεπτα με είχε τραβήξει ήδη στο κρεβάτι...
Πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με εσφυξε "μαρεσει να σε αγκαλιαζω " μου είπε "και εμένα, νιώθω ωραία όταν με αγκαλιάζεις... " του είπα και του άφησα ένα φιλί στο στήθος...

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now