part 46

10.3K 946 16
                                    

Αυγή πες του την αλήθεια! Ω...!και πες συγνώμη.. Είπε η φωνουλα από μέσα μου!

"βασικά.. Ναι... Τα θυμήθηκα όλα! " του είπα και περίμενα την αντίδραση του "δλδ?" με ρώτησε και πήρε πάλι τον καπνό στο χέρι του "ότι...ότι...σου ζήτησα να με φιλήσεις! " είπα και κοκκίνισα, όχι πάλι γαμωτο, όλο κοκκινιζω...
"νταξ σταματά όμως...μην καπνισεις..!" Πήρα θάρρος και του μίλησα "ήταν το πρώτο σου ε?" με ρώτησε "κοίτα... Ήμουν μεθυσμενη.....δεν ήξερα τι έκανα.. Μπορούμε να το ξεχάσουμε ?"
Ντριιιιιιιιινννν
Ουφ χτύπησε το κουδούνι ευτυχώς, είχαμε έρθει σε δύσκολη θέση και οι δύο μας...Γύρισα την πλάτη μου και έφυγα, με την άκρη του ματιού μου τον είδα να ανάβει το τσιγάρο, κούνησα το κεφάλι μου απογοητευμένη...
Υπήρχε ένα πενταλεπτο διάλειμμα μέχρι την επόμενη ώρα αλλά δεν ήθελα να ξανά αργήσω,άφησα την τσάντα μου στο ντουλάπι και συγουρευτηκα ότι είχα το σωστό βιβλίο...
Είχαμε Ιστορία γενικής και έπρεπε να πάω στην τάξη Β3...
Έλεος κάθε μάθημα άλλη τάξη!
Βγήκα στο προαύλιο και κάθισα στην μαντρα, φόρεσα ακουστικά και πήγα στον κόσμο μου, άνοιξα το βιβλίο και το ξεφυλλισα.... Νταξ δεν φαίνεται τόσο σκατα.!
Κάποιος σκουνταγε τον ώμο μου, σήκωσα το κεφάλι μου και είδα τον Πανο, άμα είχα κάτι θα του του το πέταγα στην σκατοφατσα του...
Έβγαλα τα ακουστικά και τον κοίταξα "ΤΙ?" τον ρώτησα "μην εκνευρίζεσαι, δωσμου δύο λεπτά να σου εξηγήσω..."
"τι να μου εξηγήσεις?Σε είδα με τα ίδια μου τα μάτια... Είχες χωσει την γλώσσα σου μέσα στο στόμα της, αν μαθαινα ότι την άφησες έγκυο θα το πίστευα...! "
"κοίτα δεν φταίω... Ήταν μια παλιά μου σχέση και δεν πήγε καλά.. Θες να ξανά βγούμε?θα σου εξηγήσω τα πάντα! " άρχισε να με πιάνει
"σου έδωσε το νούμερο της! "
"δωσμου μια ευκαιρία... Όλοι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία...! " ήταν σαν κουτάβι, θα έπιανε αν δεν τον είχα δει και μου το είχαν πει...
"Σε ανθρώπους σαν εσένα δεν αξίζουν! " του είπα και σηκώθηκα από την μαντρα, έπιασε τον καρπό μου και ήρθε κοντά μου "να σου πω κοριτσάκι! Θα έπρεπε να με παρακαλας.... " το βλέμμα του γέμισε ειρωνεία

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now