part 49

9.7K 937 19
                                    

"Αλλά πρώτα θα τακτοποιησω τον Πανο!" μιλούσε μέσα από τα δόντια του και δεν καταλαβαινα τι έλεγε "τι?" τον ρώτησα για να επαναλάβει την πρόταση του "τπτ λέω... Θα έχει μια εβδομάδα άδεια....Θα πάω να βρω τον μπαμπά μου για να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί! " μου είπε, χαίρομαι που μου είπε που θα πάει γιατί θα εσκαγα αν δεν τον ρωτούσα και δεν ήθελα να ρωτήσω...


"και πότε φεύγεις ?" τον ρώτησα και έπιασα το χερουλι της πόρτας "αύριο το πρωί..."
Άνοιξα την πόρτα "εντάξει..."
Βγήκα έξω και την έκλεισα, έμεινα λίγο έξω από την πόρτα και περίμενα, κάτι μου έλεγε ότι θα ερχόταν πίσω μου, να μου πει κάτι, δεν ξέρω ότι δηποτε αλλά δεν ήρθε...
Άνοιξα τα βήμα μου και πήγα στο σπιτάκι, δεν πεινουσα, το στομάχι μου ήταν κόμπος, ήθελα μόνο να ξαπλώσω και να μείνω στο κρεβάτι μέχρι το βράδυ...
Ξαπλωσα "ααααααααχ..." έκλεισα τα μάτια μου και προσπάθησα να κοιμηθώ...
Στρυφογυρναγα στο κρεβάτι κάθε δύο λεπτά μέχρι που με πήρε ο ύπνος...

"ωχ....Το πάρκο! " πετάχτηκα πάνω, άλλαξα ρούχα (γκρι σκούρο φόρμα, ροζ απαλό φανελάκι, ζακέτα γκρι και γκρι all star)
Πήρα το κινητό μου και έτρεξα στο σπίτι, ήταν ήδη αργά...μακάρι να ναι σπίτι, μακάρι να ναι σπίτι...
Μπήκα μέσα και έτρεξα στο δωμάτιο του, δεν ήταν πουθενά, βγήκα από το σπίτι και έτρεξα στο πάρκο, έτρεχα δέκα λεπτά μέχρι να φτάσω, ήταν αρκετά αργά και ήλπιζα να μην ήταν κάνεις εκεί...
"ριχτου! " άκουσα από μακριά φωνές, έτρεξα στα παγκακια, απέναντι ήταν πολλά παιδιά και φώναζαν...
"Στρατοοο!!! " φώναξα και έτρεξα, ο Στράτος ήταν στο πάτωμα με αίματα γύρω από το στόμα του, η μύτη του και το φρύδι του ήταν χάλια... Ο Πάνος δεν είχε πολλά, είχε σκυσει λίγο το φρύδι του και το χείλη του δεξιά...
Μερικά παιδιά με έπιασαν και δεν με άφησαν να δώσω ένα τέλος σε αυτό, ο Πάνος με κοίταξε "εσύ εχασες... Αλλά άμα θες μετά πάμε στο σπίτι μου! " μου είπε και μου έκλεισε το μάτι, ανέβηκε στον Στράτο και του έριξε μπουνιά στο πρόσωπο, αυτό πρέπει να τον πόνεσε πολύ "όχι...σταματά! " τα μάτια μου βουρκωσαν, ο Στράτος γύρισε και ανέβηκε πάνω από τον Πανο "ΣΚΑΣΕ! " του φώναξε καθ άρχισε να τον χτυπάει, μια μπουνιά μετά την άλλη...
"σταματά!" φώναξε ο Πάνος και τον εσπρωξε να φύγει από πάνω του "εντάξει....τέλος... Σταματα,κερδισες! " ο Στράτος έφυγε από πάνω του και σηκώθηκε όρθιος "εξάλλου σιγά την γκομενα! " είπε Πάνος και προσπάθησε να σηκωθεί, ο Στράτος του έριξε μια μπουνιά και εκείνος ξανά έπεσε "Μαλακά! " ο Στράτος έπιασε το χέρι μου και άρχισε να περπατάει

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now