part 55

10K 885 18
                                    

Σε όλην την διαδρομή μιλούσαμε, περνούσα ωραία, πλάκα είχε ο Γιώργος...
"φτάσαμε! " μου είπε "ναι...λοιπόν τα λέμε αύριο! " του είπα και βγήκα από το αυτοκίνητο..
Παράξενο αλλά χαμογελουσα... Μπήκα στην κουζίνα και έβαλα να φάω..
Η Μάρθα μπήκε μέσα και ο Γιώργος ήταν πίσω της "λοιπόν..εδώ θα τρως, όταν είσαι ελεύθερος... Κάτσε! " του είπε και του έδειξε τον πάγκο.. α.... Τρως?μπράβο! "η Μάρθα με πρόσεξε... Όλο αυτό ήταν λίγο περίεργο και κοιτούσα μόνο το πιάτο "ναι...πεινασα.. "
"ωραία...Να σου πω, βάλε και στον Γιώργο να φάει γτ πρέπει να αλλάξω σεντόνια στα δωμάτια... "
Σχεδόν με παρακαλεσε "εντάξει.! " σηκώθηκα όρθια και πήρα ένα πιάτο, πήγα στην κατσαρόλα και του έβαλα μακαρόνια.. "ορίστε.. " του έβαλα το πιάτο μπροστά του και κάθισα..
"ωραία είναι εδώ...Και το σπιτάκι μου μια χαρά.. Μαρεσει εδώ! " άρχισε να μου μιλάει
"ναι...πληρώνουν καλά..!" του είπα και συνέχισα να μπουκωνομαι
"εσύ δουλεύεις εδώ ή είσαι
η κόρη του ?" με ρώτησε "χαχαχα...όχι δεν είμαι τόσο τυχερή ώστε να ήμουν κόρη του, απλά δουλεύω εδώ..." του είπα "δλδ τι δουλειά ?" με ρώτησε.. Πολλές ερωτήσεις, ΑΠΛΑ ΜΠΟΥΚΩΣΟΥ!
"είμαι η βοηθός του γιου του Πετρόπουλου.. " του είπα
"α...έχει και γιο...και που είναι τώρα ?" συνέχισε να μου κάνει ερωτήσεις...
"ταξίδι με τον πατέρα.. " του απάντησα, ελπίζω να σταματήσει τις ερωτήσεις...
"α.." ήταν το μόνο που είπε και άρχισε να τρώει...
Ντιν,άνοιξα το κινητό μου και ο Δημήτρης μου είχε στείλει μνμ να πάμε για καφέ...
'παμε για καφέ?' ' έλα να με πάρεις σε δέκα λεπτά...' του απάντησα και σηκώθηκα, πήρα το πιάτο μου και το έπλυνα, το έβαλα στα πλυμενα και περίμενα να τελειώσει και ο Γιώργος "εντάξει, παρτο! " μου το εσπρωξε.. Το πήρα και ο έπλυνα "εσύ. Γιατί δουλεύεις εδώ?" τον ρώτησα, ναι σωστά, δεν είναι ο μόνος με ερωτήσεις...
"μου τελείωσαν τα λεφτά και δεν είχα που να μείνω, ο αδερφός μου παντρεύτηκε..."
"μάλιστα..." έβαλα το πιάτο στην θέση του και σκουπισα τα χέρια μου...
"τα λέμε αύριο " του είπα και πήρα την τσάντα μου και το μπουφάν μου στα χέρια "αύριο!" μου είπε και έφυγα...
Πήγα στο σπιτάκι και ξαπλωσα για λιγο..


[...]

Ο Γιώργος είναι πολύ εμφανισημος.... Είναι ακριβώς το αντίθετο από το Στράτο, ξανθός, μπλε μάτια...
Εντάξει ωραίος είναι... Παραδέχτηκε στον εαυτό μου...
Ντιν 'ειμαι απέξω!'
Φόρεσα το μπουφάν μου και βγήκα έξω..
Είδα το τζιπ ακριβώς έξω από την πόρτα...
"γειαααααα! " του είπα και μπήκα μέσα "γειά...Τι κνς ?" με ρώτησε "όχι και πολλά... Εσύ?" τον ρώτησα και ξεκίνησε το αυτοκίνητο "νταξ...καλά..."
Άνοιξα λίγο το παράθυρο για να πάρουμε αέρα..
"ποιος ήταν ο τύπος που
βγήκε πριν ?'' με ρώτησε
"πως ήταν ?" τον ρώτησα "ψηλός, ξανθός...Για τρέξιμο πήγαινε... " μου είπε "α...αυτός...είναι ο Γιώργος... Ο καινούργιος οδηγός μας... "
Του είπα "πολύ καλός για οδηγός.. " μου είπε "α..ναι?δεν τον πρόσεξα...! " του είπα και κοίταξα έξω

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now