"κλ είμαι...εεε...εννοώ τπτ...απλά κοιτάω γύρω γύρω! " του χαμογέλασα τρομακτικά στο τέλος...
"πάρε την τσάντα μου και φέρουν στην άλλη τάξη! " μου ειπε και έφυγε "πάρε την τσάντα μου και βάλτε στον κωλο μου! " ψιθύριζα σε όλην την διαδρομή, όπα...ΔΝ ξέρω καν τι μάθημα έχει...Πφ..
Βγήκα έξω και τον έψαξα αλλά δν τον βρήκα πουθενά, έβγαλα τι κινητό μου και του έστειλα μνμ ' τι μάθημα έχεις μετά?"
Περίμενα να μου απαντήσει αλλά τπτ "έχω Φυσική στην αίθουσα την τελευταία! " πετάχτηκε από την γωνία μπροστά μου "α.. Εντάξει.. "
Ξέρω γω θα μπορούσε να μου στείλει μνμ...
Πήρα την τσάντα και ρην άφησα σε ένα θρανίο! Βγήκα έξω και έψαξα για τον Δημήτρη, έπρεπε να του μιλήσω ΤΩΡΑ!
Πήγα στην καφετέρια του σχολείου και τον είδα σε ένα τραπέζι με τον Στράτο και έναν άλλον και φυσικά πήγα εκεί "Δημήτρη πρέπει να σου μιλήσω! " ο Δημήτρης με κοίταξε περίεργα "ναι, εντάξει... Πάμε!" Πήγαμε σε ένα τραπέζι πιο κει και καθίσαμε "τι έγινε ρε είσαι καλά?σε πείραξε κανένας ?" με ρώτησε "όχι...οχι, πρέπει να σε ρωτήσω κάτι! "
"πες μ " "σου αρέσει η κοπέλα που είναι απέναντι σου ?" τον ρώτησα
"τι?εμένα...Πφ..Ο..όχι... Για την Μαρία λες.. "
"μάλιστα....Ξέρεις της αρέσεις και εσύ!"
"αλήθεια?δλδ όχι ότι με νοιάζει... Αλλά που το ξέρεις ?" με ρώτησε και ήρθε πιο κοντά μου "σας είδα... Εσύ την κοίταγες και κοκκινιζε και μετά αυτή σε κοίταγε για πάνω από πέντε δευτερα και ξέρς πάνω από πέντε δευτερόλεπτα μάτια δν είναι απλή μάτια...!"
"μπα...μλκιες λες... Δεν νομίζω..."
"ρεεεεεεεεε, κάνε κάτι... Πόσο καιρό γίνεται αυτό?" τον ρώτησα