part 40

10.3K 953 8
                                    

Έπιασε τα χέρια μου και με κοίταξε κάρφωτα "Αυγή πες μου... Τι σου έκανε ?θα τον λιώσω! Μην κλαις γαμωτο..."
Πήρα μια ανάσα και προσπάθησα να συγκρατηθω "είμαι καλά..." είπα και σκουπισα τα μάτια μου, ο Στράτος έβγαλε το κινητό του και έστειλε ένα μνμ "έχουμε όλο το βράδυ να το συζητήσουμε! "
"δεν έγινε κάτι όλα καλά..." είπα και σηκώθηκα από το σκαμπό "Αυγή πες μου... Έκλαιγες δεν γίνεται να μην σου έκανε κάτι, ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΑΜΩΤΟ, ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΩ! " Πλέον άρχισε να χάνει την ψυχραιμία του και φώναζε.Ξανά έβαλα τα κλάματα και τον αγκαλιασα και εκείνος πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με εσφυξε, η καρδιά μου χτυπάτε σαν τρελή και ένιωθα τα πόδια μου να με εγκαταλείπουν "φιλιοταν με μια αλλη και πήρε και το νούμερο της και μετά... μετά... " έκλαιγα με σπασμους και προσπαθούσα να μιλήσω, πήρα μια ανάσα "και μετά...ήρθε στο τραπέζι χωρίς να συμβαίνει τπτ..." συμπλήρωσα, σταμάτησα να τον αγκαλιαζω και έκανα δύο βήματα πίσω...
"είναι μαλακάς, σου είπα ότι δεν σου άξιζε! " μου είπε και έβαλε τα χέρια του στις τσέπες του παντελονιου του "είμαι εντάξει τώρα, στα είπα όλα, νιώθω καλύτερα... Βγες εσύ, δεν υπάρχει πρόβλημα..." του είπα και πήγα προς την εξωπορτα "είναι εντάξει..έτσι κι αλλιώς δεν ήθελα να πάω.. " μου είπε και σήκωσε τους ώμους του, με πλησίασε και με κοίταξε κατευθείαν στα μάτια "μην κλαις άλλο γιαυτον... " μου είπε και σκουπισε πρώτο το ένα μου μάτι και μετά το άλλο "εντάξει είμαι... Έτσι κι αλλιώς το έχω συνηθίσει, γιατί να ήθελε κάτι με εμένα αυτός...??"
Ο Στράτος αγριεψε "τι εννοείς ?"
"δλδ νομίζω ότι τον καταλαβαίνω, αυτή η κοπέλα ήταν αλήθεια όμορφη..."
"μην λες μαλακιες γαμωτο, αν σε αγαπάει κάποιος δεν κοιτάει άλλους..."
"έπρεπε να σε είχα ακούσει... " είπα απογοητευμένη, έπιασε το χέρι μου "έλα, πάμε για ένα ποτό! " μου είπε και σχεδόν με εσυρε πίσω του
"περίμενε...δεν γίνεται... Είναι αργά και το μακιγιάζ μου είναι χάλια και βρέχει....."
"μια χαρά ώρα είναι... Και για το μακιγιάζ σου, μπορώ να περιμένω...Και τα ρούχα σου είναι στεγνά! " μου είπε και μου έκλεισε το μάτι, χαμογέλασα και πήγα στο σπιτάκι, έφτιαξα το μακιγιάζ μου και έφυγα κρυφά...
"έτοιμη! " είπα "πάμε!" φόρεσε το σακάκι του και βγήκαμε από το σπίτι, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και πήγαμε στο ίδιο κλαμπ που είχα πάει με τον Πανο...Ο πορτιερης με θυμωταν σιγουρα γτ με κοίταξε λίγο περίεργα...Τον αγνωηισα αλλά φοβόμουν μην είναι ο Πάνος εδώ!
Μπήκαμε και καθισαμε σε ένα τραπέζι πίσω πίσω... "σαρεσει?" με ρώτησε "ν...ναι...βσκα εδώ ήμουν πριν! " του απάντησα "ωωωου.. Σορρυ δεν το ήξερα,γιαυτό είσαι έτσι?μην ανησυχείς είμαι εγώ εδώ! " μου είπε και έπιασε το χέρι μου, τον κοίταξα και όταν με κοίταξε άφησε το χέρι μου αμέσως...

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now