part 75

10K 882 31
                                    

Τους έβλεπα από μακριά να μιλάνε μεταξύ τους και να γελάνε, ο Στράτος καθόταν πάνω στην μαντρα και τους μιλούσε... Χαμηλωσα το βλέμμα μου και περπατησα "Εεεεεέιιιιι! " στην αρχή δεν κατάλαβα ότι με φώναζαν "είπα εεεέι! " η Barbie boss που ακόμα δεν ήξερα το όνομα της και ούτε ήθελα να το μάθω με τράβηξε και με γύρισε μπροστά της "αου.." ξεφωνησα "σου μιλάω ηλιθια, δεν ακούς?" με ρώτησε "τι θες ?"
"τι θέλω..? Να κάνω αυτό! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ.." κρατούσε ένα χυμό και ήξερα τι θα κάνει, σουφρωσε τα χείλη της και μου το πέταξε πάνω μου.. Όλοι φώναζαν και γελουσαν και με έδειχναν...
Δεν έχει νόημα να της κάνω κάτι,το κάνει μόνο για να το παίξει κάποια, κοίταξα τον Στράτο και καθόταν απραγος στην μαντρα, απλά με κοιτούσε δεν έκανε τπτ....
Κοίταξα την Barbie και έφυγα...
Πήγα στο μπάνιο να καθαρίσω ότι μπορουσα, κοίταξα Τον εαυτό μου στον καθρέφτη και προσπάθησα να μην κλαψω, θα είμαι δυνατή...
Άνοιξα το νερό και πήρα λίγο χαρτί, το έβρεξα και προσπάθησα να καθαρίσω την μπλούζα "έλα, θα δε βοηθήσω...! " η Αννα μπήκε από την πόρτα "όχι...είμαι ενταξει"
Της είπα και έκανα δύο βήματα πίσω "μπορώ να βοηθήσω, έχω μια μπλούζα στο ντπυλαπακι μου, μείνε εδώ και έρχομαι..." μου είπε και έφυγε..
Ίσως δεν έπρεπε να της μιλήσω τόσο απότομα, εξάλλου προσπαθεί να με βοηθήσει...
"Αχ...ήρθε εδώ να καθαριστει...!" όλες οι Barbie ήταν εδώ... "Παράτα με! " είπα και την εσπρωξα, πέταξα το χαρτί κάτω και βγήκα έξω στον διάδρομο "με εσπρωξες ηλιθια?" άνοιξε την πόρτα της τουαλέτας με δύναμη και τσιριξε, σταμάτησα να περπατάω και την κοίταξα "ναι σε εσπρωξα! " δεν θα το βουλωσω, δεν θα την αφήσω να νομίζει ότι μπορεί να με φοβίζει..
"ααα...έχεις θάρρος! " γρήγορα μαζεύτηκαν γύρω μας μαθητές και μας έφτιαξαν ένα πηγάδι, φώναζαν ξύλο, ξύλο...!
"γιατί δεν με αφήνεις ήσυχη ?" την ρώτησα "γιατί ενοχλείς το αγόρι μου.!" μου το πέταξε σαν βρεγμένη πατσαβουρα στην μούρη "το ποιο σου?" την ρώτησα " το αγόρι μου ηλιθια, σταματά να του μιλάς..."
"για ποιον μιλάμε ?"
"τον Στράτο! "
"μα δεν του μιλάω καν!" της εξήγησα "δεν είμαι το αγόρι σου.." ο Στράτος βγήκε μέσα από το <<κοινό>> μας και μπήκε στην μέση "είσαι, αφού μου μίλαγες πριν! " του είπε...Ααα...καλά...αυτή είναι ηλιθια...
"απλά σου μίλαγα! " όλοι έβαλαν τα γέλια, μέχρι και ο στρατός της...
"και...έχω ήδη κορίτσι! " της είπε, τι ?έχει κορίτσι?ομγ ποια?-_-







Χέι ευχαριστώ πολύ για τα vote και τα τέλεια comments σας, χαίρομαι που με στηριζετε, το επόμενο παρτ θα είναι και το τέλος! <3 <3

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now