-Κωνσταντίνος-
Τα μάτια μου ανοίγουν και το πρώτο που βλέπω είναι ένας ροζ τοίχος. Ωωω ναι! Είμαι στην Μαρία που αυτή τη στιγμή κοιμάται απάνω στο στήθος μου και τα πόδια μας είναι μπλεγμένα μεταξύ τους. Όχι! Μην νομίζετε! Με τα ρούχα είμαστε, ηρεμήστε..
Το έχουμε κάνει μόνο 2 φορές μέσα σε 3 μήνες και δεν ξέρω καν πως κρατιέμαι ακόμα...Ναιι, είμαστε μαζί και μπορώ να πω πως με έχει αλλάξει προς το καλύτερο..
Την νιώθω να κουνιέται και την κοιτάζω επίμονα. Ανοίγει τα βλέφαρά της και αντικρύζω τα καφέ της μάτια.
Χασμουρήθηκε."Καλημέραα"είπε και με φίλησε στο στήθος.
"Καλημέρα."είπα. Χαμογέλασα και την φίλησα στα μαλλιά. "Πως κοιμήθηκες;"την ρώτησα χαιδεύοντας το μπράτσο της.
"Υπέροχα!"αναφώνησε. "Και ειδικά όταν βρίσκομαι στην αγκαλιά σου!"συμπλήρωσε.
Χαμογέλασα πλατιά και την φίλησα."Έλα να σηκωθούμε και να πάρουμε τα παιδιά να έρθουν!"αναφώνησε. Με φίλησε πεταχτά και μπήκε στο μπάνιο.
Ναιιιι, Χριστούγεννα σήμερα! Και έχουμε κανονίσει με τα παιδιά να έρθουν από εδώ. Και βέβαια έχουμε στολίσειι!νταα:3 χδ.
Σηκώνομαι και μπαίνω κ εγώ στο μπάνιο, αφού βέβαια βγήκε η Μαρία.
Αφού τελειώνω βάζω ένα τζιν και μια μακριμάνικη μαύρη μπλούζα...ναιι έχω ρούχα εδώ καιι ο πατριός της κιόλας με ανέκρινε και τα πάμε μια χαρά. Βέβαια με την μητέρα της όχι και πολύ αλλά δεν με ενδιαφέρει κιόλας γιατί λείπει σχεδόν όλη μέρα! Τώρα οι γονείς της είναι ταξίδι και γυρίζουν στις 10/01, οπότε είμαι κομπλέ.
Άκουω το κουδούνι και κατευθύνομαι προς τα κάτω.
"Γεια σας! Τι κάνετε; Πως είστε;"είπε η Χρυσάνθη καθώς έμπαινε μέσα.
Η Μαρία γέλασε."Μια χαρά!"είπε. "Εσείς;"κοίταξε τον Σταύρο.
"Μια χαρά και εμείς."είπε ο Σταύρος.
Το κουδούνι χτύπησε ξανά."Ανοίγω εγώ!"είπα.
Η Ελένη με αγκάλιασε και μπήκε μέσα μαζί με τον Γιάννη.
"Καλά Χριστούγεννα!!"αναφώνησε χαρούμενη η Ελένη που κρατούσε σακούλες στα χέρια της.Χαμογέλασαν όλοι. "Καλά Χριστούγεννα!"της είπαμε όλοι.
"Τι έχει το μενού;"ρώτησε ο Σταύρος.
Γέλασα."Πάμε να φάμε!"είπα και πήγαμε προς την κουζίνα.
Όλο το πρωί και το μεσημέρι έτσι πέρασε. Βασικά όλη η ημέρα!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Κάτω από το φως του φεγγαριού
Action6 παιδιά που θα μπλέξουν μεταξύ τους σε ένα παιχνίδι μυστηρίου. Η μοίρα πως θα τους φέρει κοντά; Ποιος βρίσκεται πίσω από όλα; Ποιος ξέρει την αλήθεια; Θα τα καταφέρουν όλοι; Τι συνέβη ή τι θα συμβεί κάτω από το φως του φεγγαριού;; Copyright summe...