Κεφάλαιο 6ο

498 55 2
                                    

Πλευρά Μαρίας :

Μετά από αυτό το συμβάν με τον Κωνσταντίνο δεν μπορώ να το ξεχάσω με τίποτα. Μωρέ λες να με αγαπάει στα αλήθεια; Πάντως το παθιασμένο φιλί του αυτό έδειξε. Μα πωπω και τι φιλί δηλαδή! Αλλά μπαα..μπορεί να με θεωρεί και μένα σαν τις τσούλες που του ανοίγουν τα πόδια κάθε βράδυ. Τέλος πάντων, αφού έχω τακτοποιήσει τα πράγματα έχει πάει βράδυ και είμαι πολύ κουρασμένη. Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και αποφασίζω να μιλήσω αύριο στη Χρυσάνθη για το πάρτυ αλλά όχι για το συμβάν. Ειλικρινά δεν είναι ότι δεν την εμπιστεύομαι απλώς δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να της το πω και αν το φιλί αυτό ήταν πραγματικό ή κίνηση για να με ρίξει στο κρεβάτι. Με αυτές τις σκέψεις κοιμήθηκα και άρχισα να τον ονειρεύομαι.

Πλευρά Κων/νου :

Έφυγα από το σπίτι της Μαρίας γιατί είχε έρθει ο πατέρας της και μου έκανε νόημα να φύγω με τα μάτια της γιατί φοβόταν αν μας καταλάβει ο πατέρας της. Ανέβηκα απάνω στην μηχανή μου και πήρα το δρόμο για το σπίτι μου. Μόλις έφτασα, το κινητό μου άρχισε να χτυπάει.

"Παρακαλώ;" λέω χωρίς να είχα κοιτάξει τον αριθμό ή το όνομα.

"Έλα ρε που είσαι;" μου λέει ο φίλος μου ο Γιάννης.

"Έλα ρε Γιάννη, εδώ μόλις έφτασα σπίτι, έγινε κάτι;" τον ρωτάω.

"Όχι ρε, εδώ μια χαρά. Να σου πω, θες να βγούμε έξω για κάνα ποτό; Επειδή έχουμε και καιρό να βγούμε εμείς οι δύο μόνοι." μου λέει.

"Εμμ, ναι φυσικά γιατί όχι;" του απάντησα, αν κ δν ήθελα να πάω. Εγώ τώρα θα ήθελα να είμαι με την Μαρία..

"Ωραία, ετοιμάσου και έλα στο γνωστό μέρος." μου λέει και το κλείνει.

Κοιτάω την ώρα και είχε πάει 11 το βράδυ. Μπαίνω μέσα στο μπάνιο, πλένομαι, βγαίνω και αρχίζω να ετοιμάζομαι ενώ στο μυαλό μου μέσα μου έρχονται οι σκηνές από το φιλί μου με την Μαρία. Όχι, όχι δεν μπορούσα να της το κάνω, δεν μπορούσα να πάω στο Κλαμπ, να γίνω λιώμα και να ξυπνήσω με κάποια άλλη δίπλα μου. Αυτή η κάποια θα ήθελα να είναι μόνο η Μαρία και καμία άλλη.

"Έλα ρε τι έγινε;" με ρωτάει ο Γιάννης.

"Έλα ρε, τίποτα απλώς δεν θα μπορέσω να έρθω δεν έχω και όρεξη." του είπα και το έκλεισα χωρίς να περιμένω την απάντηση του.

Έβγαλα τα ρούχα μου και ξάπλωσα με το μποξεράκι. Έκλεισα τα μάτια μου και βυθίστηκα σε έναν γλυκό ύπνο σκεπτόμενος την Μαρία.

Κάτω από το φως του φεγγαριούМесто, где живут истории. Откройте их для себя