~2 χρόνια αργότερα~ (ναι, πάλι το πάω γρήγορα.σουυυυτ.)
Αναστενάζω. Τα νύχια μου τον 'σκίζουν' στην πλάτη με αυτά που μου κάνει, με τρελαίνει!
Μετά από λίγο πέφτει εξαντλημένος πάνω μου και βαριανασαίνει. Του χαιδεύω τα μαλλιά για να ηρεμήσει. Βγαίνει από μέσα μου και ξαπλώνει δίπλα μου.
Ξαφνικά ακούμε κλάματα. "Έλα μωρό μου, σειρά σου."του λέω.
Ξεφυσάει και σηκώνεται. Βάζει το μποξεράκι του και πηγαίνει στο δίπλα δωμάτιο. Ανακάθομαι στο κρεβάτι θυμώντας τι έχουν συμβεί αυτά τα 2 χρόνια. Λοιπόν ναι, είμαστε μαζί και ναι εδώ και 1 χρόνο είμαστε παντρεμένοι και έχουμε ένα μικρό γιο, τον Χρήστο. Χοχο ναιι βγήκε αγόρι. Άιντε που μου ήθελε και κόρη! Καλά όχι ότι έχω κάτι με τα κορίτσια. Προς θεού δηλαδή! Και εγώ κορίτσι είμαι, στο φύλο αλλά πάντα έτσι ήθελα ένα γιο. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε..ελπίζω!
"Μωρό μου,.εντάξει. Αλλαγή στην πάνα ήθελε."είπε και πήγε και έπλυνε τα χέρια του στο μπάνιο.
"Πωπω, ένας μπαμπάς!"αναφώνησα καθώς με πλησίαζε.
"Ναι, και ο μπαμπάς είναι κουρασμένος αυτή τη στιγμή."είπε και έπεσε απάνω στο κρεβάτι με δύναμη.
"Γιατί;"ρωτάω.
"Γιατί ο μπαμπάς κάνει τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα σεξ και αναρωτιέται πως η μαμά αντέχει ακόμη."είπε.
"Δηλαδή, πες μας ότι δεν σου αρέσει κιόλας!"παραπονέθηκα.
"Δεν λέω αυτό ρε μωρό μου, απλώς μετά αναρωτιέμαι πως στέκεσαι όρθια."είπε.
"Μάλλον δεν είσαι αρκετά καλός."είπα και άνοιξε τα μάτια του.
"Τι είπες;"ρώτησε και το βλέμμα του ήταν σκοτεινό.
"Λέω μάλλον δεν είσαι αρκετά καλός."επανέλαβα.
"Αα ώστε έτσι ε;"ρώτησε και εγνεψα θετικά. Ξαφνικά έπεσε απάνω μου και άρχισε να με φιλάει άγρια στο λαιμό. "Θα σου δείξω εγώ!"είπε και γέλασα. "Αι μωρή τσούχτρα!"είπε και γέλασε. Συνέχισε να με φιλάει ως την βάση του λαιμού μου και εγώ είχα περάσει τα δάχτυλά μου μέσα από τα μαλλιά μου και τα τραβούσα.
Την ωραία στιγμή, χάλασε το κινητό του Σταύρου. "Και σου έχω πει να το βάζεις στην σίγαση ρε μωρό!"γκρίνιαξα.
Κατέβηκε από πάνω μου και άρπαξε το κινητό του από το κομοδίνο.
"Ποιος είναι;" τον ρώτησα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Κάτω από το φως του φεγγαριού
Action6 παιδιά που θα μπλέξουν μεταξύ τους σε ένα παιχνίδι μυστηρίου. Η μοίρα πως θα τους φέρει κοντά; Ποιος βρίσκεται πίσω από όλα; Ποιος ξέρει την αλήθεια; Θα τα καταφέρουν όλοι; Τι συνέβη ή τι θα συμβεί κάτω από το φως του φεγγαριού;; Copyright summe...