Κεφάλαιο 46ο

359 34 25
                                    

"Μωρό μου; Τι κάνεις στο μπάνιο τόσες ώρες;"φώναζε κάποιος.

Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου. Ωχ ρε, πως αποκοιμήθηκα στο ντουζ μέσα; Καλά μόνο εγώ τα κάνω αυτά..

"Τώρα βγαίνω."απάντησα και χασμουρήθηκα.

Έκλεισα το νερό και βγήκα από το μπάνιο.

"Έλα ρε αγάπη μου. Δυό ώρες ήσουν εκεί πέρα. Νομίζα πως έπαθες κάτι!"είπε και με αγκάλιασε.

"Απλώς κοιμήθηκα λίγο."δικαιολογήθηκα.

"Μάλιστα.."είπε και γέλασε.

"Ποιους λες να συναντήσουμε σε λίγη ώρα;"τον ρώτησα καθώς έψαχνα για ρούχα.

"Δεν ξέρω αλλά ελπίζω να μην έχουν πειράξει ΚΑΜΙΑ τρίχα από την Νεφέλη.."είπε και άρχισε να θυμώνει.

"Μωρό μου, ηρέμησε."είπα και τον άγγιξα στους ώμους. "Δεν θα την έχουν αγγίξει."είπα και έβαλα το κεφάλι μου να ακουμπάει στην πλάτη του.

"Μωρό μου;"είπε και γύρισε να με κοιτάξει. Τράβηξε την πετσέτα μου και έμεινα γυμνή μπροστά του. "Μωρό μου;"ξαναρώτησε και τα χέρια του άγγιξαν την μέση μου. "Μωρό μου.."ψέλλισε και με κόλλησε απάνω του. Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και βόγκηξα. Τον ένιωσα να χαμογελάει και συνέχισε ενώ τα νύχια μου τον έγδερναν πάνω από την μπλούζα του.

-Ελένη-

"Ρε μωρό μου, εσύ ποιους λες να συναντήσουμε;"με ρώτησε.

"Δεν ξέρω."είπα σκεπτική.

"Κάποιους σκέφτεσαι."είπε.

Τον κοίταξα και τα χείλη μου έγιναν μια ευθεία γραμμή. "Μάλλον οι.."είπα.

"Οι..ποιοι;"ρώτησε. Ξεφύσηξα και τον κοίταξα έντονα. "Ελένη, δεν νομίζω."είπε και κουνούσε δεξιά και αριστερά το κεφάλι του.

"Μα σκέψου το λίγο.."είπα και κάθισα στα πόδια του. Ξεφύσηξε και με κοίταξε με ένα ύφος φόβου. Τον αγκάλιασα. "Όλα καλά θα πάνε."είπα και έκλεισα τα μάτια μου.

-Χρυσάνθη-

"Μωρό μου είσαι καλά;"ρώτησα και χτύπησα την πόρτα του μπάνιου.

"Βγαίνω."απάντησε και την άνοιξε. Τα μάτια του ήταν κόκκινα.

"Ρε μωρό μου.."είπα και τον αγκάλιασα.

Με έσφιξε απάνω του. "Έχω χάσει την μητέρα μου.. ο πατέρας μου έγινε αλκοολικός και έχω χάσει επαφή μαζί του.. και η αδερφή μου ήταν εξαφανισμένη για 9 χρόνια και τώρα την βρίσκω εδώ στην Χιο.."είπε και η φωνή του έσπασε στο τέλος.

Κάτω από το φως του φεγγαριούМесто, где живут истории. Откройте их для себя