Pentru început vreau să îmi cer mii de scuze pentru absența mea de aproape o lună, dar fiind vară am fost în tabere, excursii și am rezolvat o mică problemă de sănătate.
Toate ne dorim un păr lung, strălucitor și sănătos, dar pentru aceste rezultate trebuie să acordam o atenție deosebită parului nostru.
Vă voi spune cam de ce ar trebui sa țineți cont și ce ar trebui să faceți pentru a stimula creșterea parului vostru și însănătoșirea lui.
1) Tăierea vârfurilor despicate.
Nu puteți sări acest pas foarte important.
Gândiți-vă că e cam ca la plante, când le tăiem primăvara, acestea cresc mai frumos și mai mult atât în înălțime cât și în lățime.
Vârfurile ar trebui tăiate de fiecare dată când se despică pentru că oferă un aspect urât întregului păr.
Eu mi le tund singură cam la 2-3 luni și tai atât cât vreau eu (adică foarte puțin încât nici nu se observă).2. Masarea scalpului
Deși poate părea puțin ciudat, este cel mai folositor truc.
Prin masarea scalpului circulația sângelui la nivelul capului este îmbunătățită astfel grăbind procesul de creștere al parului.
Puteți să vă masați scalpul zilnic, înainte să vă culcati, timp de 10 minute.
Stați întinse și masați pielea capului cu buricele degetelor prin mișcări circulare nu foarte puternice. Aveți grija să masați toate porțiunile.
Puteți să realizați acest masaj și în dus când aplicați șamponul.
Înainte de baie puteți masa scalpul cu ulei de ricin( îl găsiți la farmacie sau la plafar) sau de măsline( încălziți-l puțin în palme prin frecarea lor).3. Hidratează-l
Poți prin 2 metode.
Prima ar fi să consumi mai multa apă.
A doua metodă prin aplicarea unor uleiuri( ulei de argan/ricin/măsline/cocos) sau a unor măști de par hidratante.4. Nu îți spăla des parul.
Spălându-l foarte des îl împiedici să producă uleiul sau esențial, iar prin aplicarea produselor cosmetice îl deteriorezi (numeroase șampoane conțin parfum/alcool)
5. Ferește-l de căldură.
Renunță la foehn, placă și ondulator, acestea doar îl ard și îl deteriorează, dar dacă nu poți renunță la ele din motive doar de tine știute ai grija să aplici o protecție termică bună.
6. Alimentația.
Alimentația trebuie să fie una bogată în vitamine și minerale.
Dacă nu puteți să consumați suficiente fructe și legume puteți apela la niște suplimente alimentare.
Mă puteți găsi pe Ask.fm- mirajane1234