Cred că toate am văzut reclamele masive făcute la Sugarbearhair, vitaminele acelea vegane pentru par care sunt extrem de scumpe, dar toată lumea le cumpără pentru că au fost expuse în media de familia Kardashian.
Păi...noi ce ne facem? Ele sunt scumpe oricum și transportul din America costă destul de mult.Vreau să vă prezint vitaminele de păr pe care eu pe folosesc de mai bine de 3 luni și care sunt o alternativă bună la Sugarbearhair.
Este vorba despre vitaminele pentru păr, piele și unghii de la TummyTox.
Haideți să vedem ce scrie pe site despre ele si apoi să vă povestesc despre rezultatele pe care le-am observat la părul meu.
Prețul lor este de 29 de lei, iar transportul costă undeva la 20 de lei, de multe ori au promoții și ieșiți mai ieftin.
În pachet sunt 60 de ursuleți gumați, iar ei recomandă să se consume 2 pe zi.
"Ursuleți gumați cu toți micronutrienți necesari pentru creșterea rapidă a părului, piele strălucitoare și unghii mai puternice!
100% drajeuri gumate vegane conțin biotină, vitamina C și E, extract de ceai verde și cafeină. Dulciuri care sunt delicioase ȘI sănătoase? Da, te rog! Cu doar 2 drajeuri Shine Bright per zi, ele:
Tonifiază pielea și oferă suplețe
Părul va crește mai gros și mai des
Întărește unghiile
Oferă un boost de energie
"
Din experiența mea stiu sigur că biotina și vitamina e au efecte benefice asupra părului a pielii și a unghiilor așa ca aceste doua ingrediente m-au făcut să achiziționez acest produs.
În cele 3 luni de când mănânc jeleurile, nu pot spune ca am remarcat o creștere extrem de rapidă a părului meu pentru ca părul meu este creț și nu se observă ușor când crește, dar am observat că se rupe mai greu și cade mai puțin.
Il voi folosi pe o perioadă de 6 luni pentru a vedea efectele finale.
Jeleurile au un gust extraordinar, uneori am mâncat și cate 3 sau 4 pentru că îmi plac foarte mult.