Înainte să plec la sală, sora mea a văzut că scriam ceva, evident curioasă din fire m-a întrebat, iar eu i-am raspuns.Acum 30 minute am ajuns acasă după efortul depus. Ea deodată îmi spune."Dar poate că nu ai nevoie de trucurile pentru coșuri dacă ai grijă de tenul tau"
Pitica asta pe cât de mult mă stresează uneori, pe atat de multă dreptate are. Deci "let's get started"
Evident contează mult și îngrijirirea, dar unele coșuri apar de la hormoni și în perioada de pubertate, acestea sunt cele mai dificile, dar sunt un procent mic din acneea apărută, mare parte fiind datorită igienei. Uitați cateva reguli pe care eu le consider OBLIGATORII!
1) Niciodată nu te culca machiată. Chiar dacă nu mai ai demachiant și brusc nici șervețele demachiante, asta nu este o scuză. Apă și săpun, ceva simplu, dar mult mai bine decât deloc. Cel mai bine e să îți cumperi un săpun și să îl ți doar pentru față, crede-mă este de 100 de ori mai bun ca șervețelele demachiante care nu doar după parerea mea, dar și a specialistilor, ele nu curață suficient de bine tenul.
2) Dimineața spală-ți fața. Nu cred că mai are rost să spun că pe timpul nopții pielea ta secretă sebum, dar rămâne și cu impuritățile de pe timpul nopții (de pe fața de pernă de exemplu).
3) Nu pune mâinile pe față când ieși în oraș, mai ales când circuli cu trasportul în comun, nu de alta, dar nu cred că vrei toți germenii ăia pe față.
4) Timpul pentru produse. Nu te îngrijora nu îți voi spune o listă nesfârșită cum vezi peste tot. Intr-o igienă decentă ai nevoie de un demachiant, o cremă hidratantă și o loțiune tonică care să curețe ce nu poate demachiantul. Aici am și o recomandare, ceva ieftin și bun, de pe vremea bunicilor noștri. Loțiunea de față Lara de la Farmec, o găsești la farmacii și in market-uri. Sunt utile si șervețele de bebeluși dupa apa micelară.
5) Cremă hidratantă, foloseşte-o cel puțin o dată pe zi, îți va pastra tenul proaspăt și hidratat.
6) Ai grijă la alimentație, nu mânca multă ciocolată, nu bea sucuri și nu mânca chipsuri.
O zi buna va doresc și un ten fără acnee.
Care este rutina ta de curățare a tenului?