Sarutul

3.3K 110 8
                                    

Sarutul... o forma de a iti exprima sentimentele fata de partener. E minunat sa ai persoana iubita, sa iti inchizi ochii si sa va sarutati cu pasiune (eu acum traiesc din amintiri pentru ca momentan sunt singura).

Ce sa intampla daca partenerul tau nu stie sa te sarute? Tu stii sa saruti?

Hmm... acestea sunt intrebari capcana pentru ca eu consider ca e mai mult din instinct. Te lasi purtat de val si te bucuri de moment alaturi de persoana draga.

Totusi, exista si anumite detalii care pot strica momentul.

1) Respiratia neplacuta

Este clar ca asta va strica momentul pentru ca nu doar respiratia va incomoda partenerul, dar atunci cand nu ai o respiratie proaspata atunci si gura ta va capata un gust amar.

2)Ciocnirea dintilor

Da, cel mai dureros e sa te lovesti in dinti, este o zona foarte sensibila. Este foarte neplacut cand musti din furculita nu? Este neplacut cand iti lovesti dintii intre ei din greseala.

3)Oprierea respiratiei

Bun, asta nu e asa de grav, dar tineti minte ca nimic nu va bocheaza caile aeriene. Traheea este libera(ca nu ajunge cu limba pana acolo) si nasul este la fel.Este important sa respiri cand saruti. Respiri incet si delicat, dar totusi respiri. Stiu multe persoane care pur își simplu si tin respiratia. De asemenea cunosc un caz in care baiatul a si lesinat din cauza asta.

4) Bubele, herpesul, bolile sau racelile

Daca esti contient ca ai asa ceva mai bine nu saruti.Inafara de bube, celelalte se iau. De asemenea stiu si un baiat care avea TBC(Tuberculoza) si era in spital . Acesta avea putin timp de cand lua un tratament . Cand iubita lui a venit sa il viziteze acesta a sarutat-o realizand mai tarziu ce prostie facuse. Evident ca ea nu a patit nimic pentru ca au intervenit medicii si cu niste mici medicamente de preventie a scapat, dar se speriase foarte rau.

5) Prea mult gloss lipicios

Fostul meu iubit adora cand aveam pe buze un balsam cu gust de cirese(cel de la Nivea). Spunea ca pur si simplu ar vrea sa imi "devoreze" buzele. Imi povestise si de o experienta cu o fata care sa dedea cu foarte multe pe buze si ca se simtea ca si cum ar fi bagat gura intr-un borcan cu lipici.

6)Buzele prea uscate

Nu doar pentru sarut este necesar sa ai niste buze hidratate, dar si pentru sanatatea buzelor tale. Imagineaza-ti ca ai saruta niste foi de placinta. Nu e prea placut nu?

7) Prea multa saliva

Da, e placut un sarut usor umed, dar sa nu devina unul balos. E scarbos si ar fi neplacut ca partenerul sa se stearga de saliva ta .

Voi ati avut experiente neplacute ? Daca da, as fi mai mult decat bucuroasa sa le citesc si eu.

Ask: https://m.ask.fm/mirajane1234

TU ȘTIAI ASTA?(sfaturi pentru fete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum