Acesta este un interviu cu sora mea care practică baletul de câțiva ani buni.Ea este eleva la Liceul de Coregrafie Floria Capsali, participă la spectacole și dansează la Opera Națională Română .
1) La ce vârstă te-ai apucat de balet?
Fac balet înca din clasa a IV-a, probabil aveam 10-11 ani.2) De ce te-ai apucat de acest sport?
Inițial nu am dorit asta, inițiativa a fost a mamei mele, iar eu doar am ascultat-o.3)Ce iti place la balet?
Este un sport elegant, poate mult prea elegant. Baletul este foarte frumos privit din fața scenei.4)Ce nu iti place la sportul acesta?
Din păcate nu toți își permit să practice acest sport, este foarte costisitor: poantele, protecțiile, flexibili și costumele sunt destul de scumpe.
Este un sport greu, picioarele mele au avut de suferit, am avut răni datorita orelor petrecute în poante.5) Cum ți-a schimbat baletul viața ?
Nu ma mai pot bucura de toate dulciurile și ieșirile la fast-food, trebuie sa fiu mereu atentă ce și cât mănânc deoarece chiar și 1kg în plus poate conta, iar repetițiile îmi iau o mare parte din timpul liber.6) Ce te face sa continui acest sport?
În ciuda dificultății, îmi place foarte mult. Ador sa aud aplauzele și să văd zâmbetele spectatorilor.7) Ai un mesaj pentru cititori?
Sper sa va placa acest interviu mi-a făcut placere să răspund la întrebări. Din păcate baletul nu este prea cunoscut în România, iar mare parte din dansatorii nostrii parasesc țara datorită ofertelor pe care le primesc.
Este trist, dar sper ca situația se va schimba.
Va salut pe toți și va urez " Sărbători fericite"Pentru întrebări.
https://m.ask.fm/mirajane1234