Semne care arată că il placi

6.5K 198 39
                                    

Data trecută am vorbit despre semne care îți arată că un băiat te place, în acest capitol vom vorbi despre semne din comportamentul tau care te trădează și îi arată că il placi.

1) Atunci când ești în preajma lui fără să îți dai seama vei începe să te joci cu părul (îți împletești o șuviță ) sau te vei juca cu obiectele aflate la îndemână (cu paharul când sunteți la un suc sau cu lingurița când sunteți la o cofetărie și mâncați o prăjitură).

2) De multe ori te bâlbâi sau râzi fără să vrei în preajma lui.

3) Spre deosebire de băieți care se uită adânc și adoră să te privească în ochi,dar noi fetele nu putem face asta constant și evităm contactul vizual.

4) Când ești în aceeași cameră cu el încerci să îi captezi atenția și te superi dacă el acordă mai multă altor fete.

5) El își poate da seama și datorită prietenelor tale, dacă ele fac micute glumițe despre voi doi, el se va prinde imediat.

6) Îi privești deseori buzele.

7) Întrebi mai mereu de el, dacă lipsește de la o întâlnire sau de la ore.

8) Încerci sa fii o prezență plăcută și să nu îl plictisești .

Cam atât pentru acest capitol.Va rog scrieți în comentarii cum vă comportați voi când placeți un băiat .

Daca sunt peste 10 comentarii vor fi postate în unul din următoarele capitole.

Pentru mai multe întrebări.
https://m.ask.fm/mirajane1234

TU ȘTIAI ASTA?(sfaturi pentru fete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum