Cum să arați bine la sala de fitness sau cand faci sport.

6.7K 220 1
                                    

Nu aș fi scris niciodată acest capitol dacă nu aș fi vazut cu ochii mei.

Eu fac aerobic zilnic și la sală am vazut o tânără domnișoară mai mare decât mine (eu am 17). Ei bine a venit machiată. Cu gloss roz și fond de ten.

Nu trecuse jumătate de oră că drăguța de ea arăta ca un clown, machiajul întins peste tot, fondul de ten curgând ca râurile pe fața ei, lăsând în urmă șanțuri. Se pare că sărăcuța a fost atât de stânjenită încât nici nu se mai uita la noi.

Să nu faceți greșeala asta vreodată . FĂRĂ MACHIAJ CAND FACI SPORT!

Nu doar ca arată urât, dar va astupa și  porii și împiedică corpul în eliminarea toxinelor.

Așa că am decis să vă dau câteva sfaturi. Ei bine probabil râdeți de mine "Cum poți arăta bine când ești transpirată ca un purceluș?" surprinzator, mulți băieți sunt atrași de fetele de la sală chiar dacă sunt obosite, roșii la fața și traspirate.

Deci să începem .

1) Știu că am zis fără machiaj dar te poți da cu o cremă hidratantă înainte să pleci și cu un balsam incolor. Fără make-up rezistent la apă, e rezistent la apă dar nu la traspirație.

2) Mereu un prosop la voi cu care să vă ștergeți regulat.

3) Deodorant, nu parfum. Nu uita deodorantul, e clar de ce.

4) Echipamentul să vă vină bine, nu prea larg și nici prea strâmt. Dacă ești slabă nu te rușina să vii într-un maiou sau colanți 3/4.

5) Încălțămintea mereu curată. Nu poți veni cu teniși de pe stradă .

6) Echipamentul călcat și părul pieptănat, vei fi surprinsă, dar detaliile fac diferența .

7) Manichiura nu strică. Da, nu ai voie cu inele și brățări, dar nu a zis nimeni că nu ai voie cu oja. Așa că să ai unghiile îngrijite, dacă nu vopsite cel puțin curate.

8) Stai dreaptă nu cocoșată, nu doar că nu e atrăgătoare o fată cocoșată, dar e mai bine și pentru aspectul și pentru sănătatea ta.

9) Dacă stai mai mult de o ora sau doua ia-ți de schimb, așa te vei simți uscată și bine.

Cam atât pentru azi, simțiți -vă bine la sală, alergat sau orice sport. Dacă nu faci sport ai face bine să te apuci.

Nu voi încerca să te conving, dar dă un search pe google cu beneficiile sportului.

TU ȘTIAI ASTA?(sfaturi pentru fete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum