Cred ca mulți dintre noi ne speriem cand auzim de cuvântul "munca" sau din contra, unii adolescenti abia așteaptă sa își câștige proprii bani si sa se simta oarecum independent.
Ei bine...si eu m-am angajat si va voi spune avantajele si dezavantajele unui job pe timpul verii. Eu m-am angajat ca promoter.AVANTAJE
1) Vei vedea ca banii nu se câștigă asa ce ușor si vei învața sa ii apreciezi mai mult.
2) Te vor face mai responsabil privind modul in care iti cheltui banii.
3) Daca te angajezi ca promoter esti nevoit sa iti deschizi un cont in banca pentru ca acolo ti se vor pune banii câștigați, veți vedea ca banii se cheltuie mai greu cand sunt pe card. Un alt bonus ar fi ca nimeni nu iti poate accesa banii, sunt ai tai si doar ai tai, te vei simți unor independent.
4) Vei deveni mai responsabil.
5) Vei cunoaște oameni noi, iti vei face prieteni noi.
6) Vei dobândi experiența, vei întâlni fel si fel de tipologii umane.
7) Puteți castiga pana la 8-9 milioane pe luna daca prindeți promoții bune.DEZAVANTAJE
1) Oboseala si durerile mi se par singurele dezavantaje. In timp va veți obișnui, dar la început vor fi cumplite durerile de picioare ( mai ales in zilele in care trebuie sa stati 8 ore).
In concluzie, o experiență noua e numai buna. Nici pe mine nu ma încânta ideea de a lucra in vacanta, dar am fost împinsă de la spate de mama mea, acum imi place.
NU E JOSNIC SA MUNCESTI!