Cum sa scapi de celulita.

4.2K 123 6
                                    

Celulita...problema fetelor.

"Cercetatorii au arătat că dacă te ungi cu nămol în fiecare seară apoi te dai cu c***l de pământ vei scăpa de celulita".

STOP!!!!

Să nu imi spuneți că ați crezut bazaconia de mai sus.

Nu dragele mele, ar fi prea frumos să fie așa nu? Credeți-mă am încercat fel și fel de creme, fel si fel de "trucuri".

Am experimentat pe pielea mea.

Din păcate la începutul anului am ajuns la spital cu niște probleme de sănătate (nu intru în detalii, dacă vreți vă voi povesti în alt capitol). După aceasta perioadă am ajuns la 41 kg la înălțimea de 1,65 m.

Chiar și așa slabă, celulita era prezentă așa că am încercat creme, pastile etc. Nimic nu functiona.

Oricine e in stare să spună orice pentru a-și vinde marfa, voi doar trebuie să nu vă lăsați manipulate cum am pățit eu, ajungând să arunc banii pe prostii.

Cum psihologul la care am fost mi-a recomandat un abonament la sală pentru buna dispoziție, i-am urmat sfatul.

Apoi dupa 3 luni de sala am observat că celulita dispăruse în proporție de 70%. Nutriționistul de acolo m-a anunțat de nevoile alimentare ale unui sportiv așa ca le-am pus și pe acelea în aplicare.

Acum sunt mândră și spun că după 5 luni de sală nu mai am deloc celulită .

Asta este remediul contra ei.
Dietă...a nu sună urât, mai bine...o alimentație sănătoasă și sport.

V-am pupat!

TU ȘTIAI ASTA?(sfaturi pentru fete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum