Acum 5 luni am început tratamentul cu Bio oil. Sinceră să fiu nu mă așteptam la rezultate spectaculoase ba chiar nu mă așteptam să dea rezultate absolut deloc.
Eu am vergeturi pe picioare, sus în laterale, se întind chiar și pe fund.
Sunt vechi de ani buni deoarece la 11-12 ani am fost foarte grasă ( 1,60 in jur de 58 kg), iar la vârsta aceea nu știam eu ce sunt alea vergeturi. Le-am ignorat cât timp erau roz și au ajuns albe. Toți știm că dacă ajung albe nu prea mai ai cum să scapi de ele.Am incercat să o conving pe mama să mă lase să le repar cu laser-ul, dar replica ei a fost tipica unei adevărate comuniste " Esti cumva dansatoare la bară sau pozezi în reviste în costum de baie?". Ei bine ea nu înțelege ca vergeturile au fost și sunt un complex destul de mare pe care îl am. Mă simt nesigura pe mine și îmi e jenă când merg la mare și toate prietenele mele au un corp frumos fara urma de vergeturi.
Am auzit de Bio oil în disperarea mea de a găsi o soluție cât de mică.
Am căutat pe net recenzii despre acest ulei și se spunea că e dorit de toate femeile din Europa.Am facut primul pas și după multe căutări l-am găsit într-un final la Sensiblu la un preț de 54 de lei, dar care ajungea la 40 și ceva de lei dacă îți faceai un card la ei.
Pe la începutul lui octombrie (2015) am început să il folosesc, dar la un moment dat am rărit foarte mult aplicările, recent am început să îl folosesc conștiincioasă.
Sunt deja la a treia sticlă.
Pot spune că intră destul de repede în piele, are o textură ușoară și un miros plăcut. Trebuie aplicat de două ori pe zi și trebuie să masați zona până ce uleiul este absorbit.
Acum să vă spun de rezultate. Ele chiar există, se vede o diferență considerabilă. Vergeturile mele s-au diminuat, nu mai sunt așa de vizibile.
Sunt plăcut surprinsă și voi continua să îl folosesc destul de mult timp. Cel puțin până mă voi angaja și voi putea face tratamentul cu laser.Am totuși un sfat pentru voi. În lupta cu vergeturile, inclusiv cu celulita este foarte importantă hidratarea. O piele hidratată întotdeauna va avea un aspect mai placut decât una uscată. Așa că aveți grijă să vă hidratați.
Spuneți-mi în comentarii dacă ați vrea să mai fac recenzii despre anumite produse pe care le folosesc și care au dat rezultate.