Fii cât poți de bună, dar nu pentru restul ci pentru tine. Dovedește-ți ție că poți și muncește pentru satisfacția ta.
Deseori avem obiceiul să ne comparăm cu alți oameni. Acest lucru nu este greșit deoarece poți spune "Dacă el poate pot si eu".
Dacă îți propui să faci ceva și îți dorești acel ceva, nu renunța și dovedește că ai ambiția necesară să reușești. Nu pentru mama ta, nici pentru tatăl tău, nici pentru vecinul de la 2 și nici pentru colegul de clasă pe care il simpatizezi. Fă asta pentru tine, pentru că te respecți suficient de mult cât să reușești.
Ceva ce investești în tine nu este niciodată degeaba și nici nu este nefolositor. Să investești în tine este cel mai bun lucru pe care il poți face.
Ia-ți câteva minute libere. Fără telefon, fără televizor, fără factori externi care te pot perturba. Acorda-ți ție câteva minute și gândește-te, pune-ți întrebări.
"Ce îmi place să fac?", "De ce am eșuat în a realiza asta?", "La ce ar trebui să progresez?", "De ce mă supără acel lucru?", "Ce ar trebui să fac pentru a mă simți mai bine?" etc.Dacă îți pui aceste întrebări te vei cunoaște mai bine. Dacă nici ție nu îți poți acorda timp atunci cui îi poți acorda?
Dacă ai un țel, un plan în minte sau o dorință, perseverează și încearcă să găsești soluții pentru că poți!
Tu chiar poti!