Semne ca te place

43.8K 283 83
                                    

De câte ori nu v-aţi întrebat "Oare chiar mă place?". Ei bine eu sar în ajutorul vostru. Adunâd informaţii ştiute de mine, dar şi auzite în diferite sondaje facute de"oamenii de ştiintă".

Deoarece 60% din comunicare este reprezentată de limbajul non-verbal, aceste semne sunt foarte importante.

Să vedem semnele că EL te place.

1) Atunci când te vede se uită în ochii tăi, este unul din semnele principale care îl dau de gol. Dacă atunci când trece pe langă tine privirea lui este în jos, dă semne că nu se simte confortabil în preajma ta.

2) Îşi aranjează părul când este langă tine, vrând să îţi atragă atenţia sau se joacă cu mâinile şi cu diferite obiecte din jur, iţi atinge"accidental" mâna. Dacă vă cunoasteţi de ceva timp acesta va încerca să te "lovească" în glumă, să te gâdile, să te ciufulească şi caută des ca mâinile voastre să se atingă.

3) Atunci când îi vorbeşti se va uita atent în ochii tăi, evident interesat de ceea ce spui, iar dacă zâmbeşte dă dovadă că se simte bine cu tine.

4) Fii atentă la poziţia corpului său în timp ce este cu tine. Un semn de flirt este înclinarea corpului său spre tine, capul uşor dat pe spate poate fi un semn de simpatie, iar dacă în acest timp zambeşte este un semn clar că flirtează cu tine.

5) Dacă în timp ce vorbeşti cu el îţi imită involuntar poziţia corpului, dă semne că se simte confortabil în preajma ta.

6) Atunci când îţi vorbeşte se mişcă foarte mult, gesticulează. Aşa dă semne că este agitat şi că vrea să îţi creeze o impresie cât mai bună.

7) Încearcă el să te facă să râzi prin orice fel de mijloace, spunându-ţi glume, bancuri, făcând aluzii spirituale sau chiar puţin prosteşti.

8) Îţi zâmbeşte mereu, râde la glumele tale, cu toate că nu sunt mereu tocmai reuşite.

9) Se dă în spectacol sau se prosteşte pentru a-ţi atrage atenţia.

10) Se comportă ciudat ori stângaci în preajma ta, mai cu seamă după ce cineva l-a întrebat direct dacă îi place de tine.

11) Foloseşte un diminutiv al prenumelui tău sau o poreclă. Semne că te simpatizează.

12) Caută frecvent să fie pe langă tine, în preajma ta, să petreacă mult timp cu tine, să îţi vorbească despre orice numai pentru a rămane langa el, ori să înceapă să se plimbe cu tine cu toate că părea că avea o cu totul altă treabă.

13) Îţi împartaşeşte nişte hobby-uri, pasiuni sau interese, căutând să vorbească cât mai mult despre lucrurile pe care le aveţi în comun.

14) Se comportă relativ normal, relaxat, într-un grup de prieteni, dar tinde a deveni tensionat, timid ori tăcut când rămane singur cu tine.

15) Se îngrijoareaza des de sănătatea ta, devine agitat când nu eşti prezentă într-un loc deşi ar fi trebuit.

16) Iniţiază mereu o conversaţie. Îţi trimite sms-uri, email-uri.

Şi acum cel mai important semn. Se spune că atunci când o fată place un băiat ştie doar ea cu cea mai bună prietenă, iar atunci când un băiat place o fată ştie toată lumea mai puţin ea şi prietenele sale.

17)Prietenii săi fac glume despre voi doi, cum că v-aţi plăcea sau a-ţi fi împreună.

Dacă face toate astea este clar. Te place

Pentru mai multe întrebări.
Instangram- adixuu

Link- https://www.instagram.com/adixuu/

TU ȘTIAI ASTA?(sfaturi pentru fete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum