Paralizie în somn!

2.6K 94 20
                                    

Nu as fi scris despre asa ceva dacă nu pățeam asta acum mai puțin de o ora.

Chiar dacă nu e un fenomen complicat (greu de explicat) este foarte înfricoșător.
Ce se întâmplă cu adevărat.

Corpul face trecerea intre 2 faze ale somnului, dar corpul victimei nu trece cum trebuie.

Mai exact în momentul trecerii "Somnorosul" este cât se poate de conștient, dar nu își poate misca corpul. Sa fii treaz și sa nu îți poți misca corpul este terifiant. Paralizia în somn nu este un simptom al unui boli psihice și un om o are cel puțin o data în viata.

Durata este între câteva secunde și 3 minute(nu îmi imaginez cum poți sta 3 minute fără sa iti controlezi corpul).
Ce am simțit eu.

Nu e prima data când patesc asta, este cam a doua sau a treia oara.

Acum o ora visam linistita și deodată aud(în vis) o melodie tare(ca sonor) care se repeta și nu o puteam opri. Apoi am simțit ceva ca un cutremur puternic, melodia încă se auzea.

M-am speriat și am început sa ma zbat, dar degeaba pentru ca, corpul meu nu îmi asculta comenzile. Pur și simplu nu puteam sa îl mișc. Apoi am început ușor sa aud pe fundal sunetul televizorului. Deja eram super conștientă și speriata. Încet încet am început sa îmi simt pleoapele și încercăm să le deschid, reușind abia după mai multe încercări. Corpul mi s-a dezmorțit și totul părea normal. Paralizia a durat cam 5-10 secunde.

Am mai pățit asta când eram mica, dar nu am băgat în seama. Eu dormeam, m-am trezit și am auzit cum lângă mine vorbeau mama și sora mea. Când am vrut sa le răspund am observat ca nu puteam, încercam sa îmi ridic piciorul, dar nu reușeam.
Ce spun alții.

Oamenii de știință au explicat, dar unii spun ca e activitatea

demonilor/spiritelor rele care ne chinuie.

Eu personal prefer sa ii cred pe doctori pentru ca varianta a doua ma cam sperie.

Ask: https://m.ask.fm/mirajane1234

TU ȘTIAI ASTA?(sfaturi pentru fete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum