Am revenit dupa mult timp în care nu am postat absolut nimic. Țin neaparat să îmi cer scuze pentru că voi ați fi ultimele persoane pe care aș vrea să le supar.
Scriu acest capitol pentru că trec printr-o perioadă destul de dificilă cu mine însămi.
De ceva timp se fac niște glume nasoale cu privire la tenul meu (am pielea foarte albă). La început le-am ignorat si le-am tratat ca pe niște simple glune, dar știți cum se spune "Dacă unul îți zice că ești beat spui că e nebun, dacă al doilea îți zice că ești beat îi spui că i se pare, dar dacă și al treilea îți spune că ești beat ar fi cazul să mergi să te culci", așa că am început să cred că e ceva greșit la mine, că am un defect, că e ceva în neregulă cu modul în care arăt.
Adevărul e că tenul nu îmi permite să mă bronzez deoarece eu doar ma înroșesc. După ce roșeața dispare tenul meu pare neatins de soare. Cred că ăsta e și motivul pentru care mă afectează deși nu ar trebui.
Ceea ce vreau să vă spun e că am greșit că am plâns azi datorită acelor glume. Adevărul e că modul în care arăți te privește doar pe tine, nu pe ceilalți, ceilalți ar trebui să se uite mai întâi la propria reflexie din oglindă.
Probabil că şi voi ați trecut sau treceți prin situatii asemănătoare. Vreau doar să vă rog să nu puneți la suflet. Știți de ce? Pentru că ești în regulă așa cum ești. Pentru că cei care merită să fie in viața ta te vor iubi oricum. Pentru că viața e prea frumoasă ca sa te preocupe părerile altora.
Țineți minte, dacă acele persoane nu îți pot vedea frumusețea atunci ele nu sunt cele care merită timpul tău sau preocuparea ta. Sunt doar vorbe spuse în vânt.
Cititoarele mele frumoase, vă mulțumesc enorm pentru tot sprijinul acordat.
Cartea mea a evoluat mult doar datorită vouă.La media am pus o melodie care m-a inveselit și m-a ajutat să trec peste ziua de azi.
Melodia este tradusă în engleză pe youtube, trebuie să activați subtitrarea. Dacă nu va descurcați cu engleza, veți găsi versurile in română în cel mai recent capitol din cartea mea "Melodia zilei"