Sfaturi pentru slabit.

5.4K 202 18
                                    

Vrei să slăbești fără dietă? Nicio problemă. Tot ce trebuie să faci este să respecți aceste mici reguli.

Ele te vor ajuta să dai puțin jos. Evident dacă vrei să slăbești un număr mare de kilograme sunt absolut necesare sportul și dieta, dar pentru 1 -2 kg aceste mici trucuri sunt numai bune.

1) Renunță la pâine. Nu contează cât îți este de foame. Pâinea conține faină, iar ea nu e bun decât la a pune kilograme.

2) Porții mici și dese. Pentru a te ajuta, pune-ți în farfurie exact cât vrei să mananci și nu depăși .

3) Nu bea lichide în timpul mesei. Apa se bea cu cel puțin 30 min înainte și după masă. Apa dizolvă sucul gastric și îți îngreunează digestia.

4)Renunță la caloriile lichide, doar apa este permisă .

5) O masă lichidă pe zi. O supă de pui la pranz este binevenită .

6)Fructe și legume nu mai mult de 3-4 pe zi. Ele se mănâncă cu cel putin 2 ore înainte și după masă pentru că fermentează.

7) Începe ziua cu un pahar cu apă (poți și cu lamaie dacă vrei pentru că accelerează metabolismul) pe stomacul gol, aceasta curăță colonul și resturile rămase de la masa de seară. Eu fac asta mereu și mă ajută .

8) Nu manca dupa 6 seara. Dacă ți se face foame bea un pahar cu apă sau mănâncă un fruct.

9) Renunță la comoditate dacă stai la bloc urcă scările. Decât să iei autobuzul, mergi pe jos, dă cu mătura/aspiratorul. Orice mișcare cât de mica este folositoare.

Cam asta e tot.Ne vedem în urmatorul capitol cu "Semne că te place"

Tu cum slabesti mai repede?

TU ȘTIAI ASTA?(sfaturi pentru fete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum