Când spui Coreea de Sud te vei gândi la operații estetice, aici sunt cei mai căutați doctori, cei mai buni și mulți vin special în Coreea pentru a-și opera ceva.
În aceasta tara peste 75% din tinere au cel puțin o operație estetica minora.
Una dintre cele mai cunoscute și banale operații (daca se poate numi asa) este aceea pentru pleoapa dubla.
Noi(europenii) ne naștem cu pleoapa dubla,pe când mare parte din populația Coreei nu o deține.Asa ca în mod evident, cel mai simplu mod de a o obține este prin intervenție chirurgicala astfel în urma operației ochii devin mai mari și mai expresivi.
"Pungile" de sub ochi
Știți când nu dormim câteva nopți și sub ochi ni se formează niște pungi (unii au din naștere)?
Ei bine coreenii nostrii cred ca acele umflaturi de sub ochi sunt dragute pentru ca te face sa arati ca un panda mic și adorabil, astfel apelează din nou la chirurg pentru a le obține.
Și când ne gândim ca noi vrem sa scăpam de ele.
Botoxul și silicoanele cele mai cunoscute la noi, dar detestate de ei.Sunt cele mai rare operații făcute în Coreea.
Următoarea ca importanta în "tara minunilor" este rinoplastia.Își operează nasul asa ușor de parca și-ar schimba șosetele.
Mi se face piele de găină doar când ma gândesc ca voi fi anesteziata complet, iar doctorul imi vă sparge nasul.
Auchh!Pentru întrebări
https://m.ask.fm/mirajane1234