Cineva mi-a sugerat să vorbesc despre diete. Sper să nu o dezamăgesc. Îmi voi spune părerea exact așa cum am făcut-o mereu.
"Dieta" De câte ori auzim sau citim despre asta? Reclame, cărți, reviste, emisiuni tv etc .
Ce este o dietă?
Este un regim alimentar, urmat cu un anumit scop. Cel mai des fiind acela de a scădea în greutate.
De ce sunt atât de populare?
Pentru ca oamenii vor rezultate rapide. Evident, neluând în seamă dacă respectiva dietă poate avea efecte secundare asupra corpului său sau nu.
Aceste propoziții precum " Slăbești în 4 săptămâni cu dieta x", " Urmează dieta x și în 2 săptămâni dai jos n kilograme"
Ahhh, de ar fi așa de ușor.
Aceste fraze atrag atât de mult atenția și stârnesc atât de mult dorința încât aceasta nu conștientizează că imediat după respectarea acelei diete ei vor reveni la vechile obiceiuri.
Să nu mai vorbim de dietele catalogate "Periculoase"
Aici vorbim de renumita dietă "Ducan".
Dacă nu ați auzit de ea, ei bine aceasta a fost "demontată " de medici și de nutritionisti putând cauza probleme serioase de sănătate.Ea se bazează pe consumarea de proteine animale, fără vegetale.
Probabil știți că în urma unui regim alimentar gras, crește colesterolul și ficatul are de suferit. Eu personal nu o recomand. De ce? Pentru ca nu oferă corpului ceea ce are nevoie și poate crea probleme de sănătate și mai târziu să vă îndopați cu medicamente pentru ficat și colesterol.Diete cu banane, ciocolată, carne , frunze, ciorapi etc.
Peste tot le găsim.Dar știați că noi ne putem face propria dieta?
Oricine poate slabi , dar trebuie să înțelegeți că este recomandat să slăbești sănătos.
Renunțați la dulciuri, fastfood, pâine, sucuri. Începeți sa faceți mișcare . Să consumați mai multe legume, să beți apa plată. Sună mai ușor să mănânci un aliment o perioadă de timp nu-i așa? E mai ușor să stai acasă să urmezi o dietă decât sa te plimbi prin parc cu un prieten ?
Așa se slăbește. Nu prin a manca o săptămână doar ciocolată , e absurd.
Gândiți rațional și nu lăsați dorința de a slabi sa va încețoșeze gândirea.
Nu luați de bună tot ce găsiți pe net . Folosiți-va mintea și selectați informațiile. Oricine poate distinge dintre bine și rău.
Eu am mai făcut un articol cu "Sfaturi pentru slăbit" veți găsi acolo tot ce trebuie.
Pentru orice întrebare mă puteți contacta în privat sau pe ask-ul meu (il găsiți în capitolul anterior)