Ești mai frumoasa decât crezi.

2.1K 111 1
                                    


Ți se pare că mama natură nu a fost prea generoasă cu tine? Bine ai venit în club! Nu ești singura care gândește așa, deși uneori realitatea nu e chiar cum o vedem noi, ci puțin diferită.

Imaginea de sine este, deseori, o catastrofă.

Oglinda este o prietenă falsă.

Cine nu are în geantă sau acasă o oglindă ? Să nu uităm totuși un detaliu, oglinda este un obiect de care ne folosim atunci când ne pensăm, ne dăm cu gloss , cu rimel sau verificăm o ținută. Este normal să îți vezi nasul mai mare, pentru că stai foarte aproape de ea, așa cum îți vezi acneea ca fiind imposibilă , așa cum e normal să îți vezi picioarele mai scurte și soldurile mai late când te uiți în oglindă acasă sau în cabina de probă. De ce? Pentru ca te privești de sus în jos. Din acest motiv de modifică proporțiile .
Concluzia ? Tratează Oglinda ca pe un simplu obiect și nu îl considera prietena ta cea mai bună.

Capcana fotografiilor.

"Nu-mi place cum ies în poze!" Îți sună cunoscut? Da și mie. În cazul fotografiilor se întâmplă la fel ca în acel al oglinzii. O fotografie nu redă imaginea reala a ceea ce suntem cu adevărat. Puțin sunt cei împăcați cu ei înșiși , cu imaginea lor . Deci renunță la gândul ca nu ești fotogenică. Dacă te simți bine în anumite poziții și ieși bine în ele, pozează așa.

Sa ne educam creierul !

Suntem tentați, adesea, să ne focusăm asupra lucrurilor negative. De exemplu, dacă s-a întâmplat să plouă în timpul unei vacanțe la mare, vom ține mereu minte lucrul acesta. Sau dacă ne-a ieșit un coș pe frunte avem senzația ca toți îl văd. Importat este să ne fixam gândurile asupra detaliilor pozitive. Astfel ne vom obișnui creierul să detecteze mult mai ușor partea bună a lucrurilor.

Era o poveste cu un pictor care a făcut portretul unei fete fără a o vedea . A desenat-o în funcție de descrierile făcute de prietenii ei. Spre uimirea tuturor , portretul era foarte apropiat de modul în care arata tânăra, ba chiar era și mai frumoasă pictată pe baza descrierii persoanelor care o iubesc .

Iubiți-va așa cum sunteți . Nu căutați perfecțiunea , pentru ca ea nu există .

TU ȘTIAI ASTA?(sfaturi pentru fete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum