10. Şans Öpücüğü

25.5K 763 19
                                    

"Artık, biliyorum."

Biz şok olmuş gözlerle birbirimize bakarken Eren konuşmaya devam etti.

"Tahmin ediyordum, birliktesiniz dimi siz? Tabi ki birliktesiniz. Güneş, bugün hastaneye geliyorum."

Barış kendine gelip telefonu eline aldı.

"Bana bak ulan, evet birlikteyiz. Hastaneye falan da gelmiyorsun. Karımdan uzak dur!"

Sinirle telefonu kapatıp koltuğa fırlattığında ben kendime yeni geliyordum. Sakin ol Güneş, sadece evli olduğunuzu öğrendi.

"Ne yaptın sen?" dedim Barışa bakarak.

Barış: Ne yapmışım kızım ben?

Güneş: Karım dedin! Sadece birlikte olduğumuzu sanıyordu.

Barış: Yakında herkes öğrenecek, sen de söylemek istiyordun zaten.

Güneş: Ben evliliğimizin sahte olduğunu söylemekten bahsediyordum.

Barış: Asla öyle bir şey olmayacak. Çıkar şu üstündekileri de!

Güneş: Sen bana emir veremezsin. Çıkarmıyorum!

O bana hasta bir gülümseme atıp yanıma geldi. Beni yavaş hareketlerle duvarla kendi arasında sıkıştırıp parmaklarını saçlarımda gezdirdi. Sonra aşık bir adamın gülümsemesiyle gözlerimin içine baktı ve

Barış: Çabuk çıkar şunları!

Diye kükredi. Korkudan bembeyaz kesilmiştim. Psikopat! Hemen kaçıp yukarı çıktım. Odaya girip kapıyı kapattım ve karşımda duran aynada kendime baktım. Delirtir bu beni bir kaç güne be! Hemen üzerimi değiştirip siyah bir pantolon ve beyaz üzerime yapışan bir tişört giyip aynada kendime baktım. Tişört belimi ve göğüslerimi çok ortaya çıkarmıştı ama o kadar da olsun artık. Aşağı inince hiç Barışın yüzüne bakmadan çantamı alıp kapıyı açtım. Tam çıkarken Barış Bey yine konuştu.

Barış: Önlüğünü giymeyi unutma!

Ay sen demesen.. Kapıyı çarpıp arabama atladım. Hastaneye gelip Zehrayla konuştum. Hasta bakıcılarla görüşmek için odama çıktım.

Ben tam önlüğümü giyerken kapı çaldı. Önlüğümü düzeltirken kapı açıldı ve içeri bakımlı ve genç iki kadın girdi. İkisiyle de el sıkışıp sandalyeme oturduğumda onlar da masanın iki yanındaki sandalyeye geçmişti.

Güneş: Ben yeni baş hekim Güneş. Asistanım Zehra size bilgi vermiş olmalı hanımlar.

Gülten: Evet doktor hanım. Ben Gülten, bu da arkadaşım Cemile.

Güneş: Çok memnun oldum. Hastamız kanser bildiğiniz gibi. Sizin için birer dosya hazırladım. Oradaki çalışanlarla birlikte hareket etmeniz çok önemli. Onlar sizin dediklerinizi yapacaklar. Dosyaların içinde bütün kısıtlamalar, dikkat edilmesi gerekenler, belirtiler, ilaçlar Vs. her şey var. Alacağınız ücret teklifi ilgili aile tarafından aylık 5000 tl olarak yapıldı. Eklemek istediğiniz bir şey var mı?

Cemile: Hastahaneye mi size mi rapor vermeliyiz?

Güneş: Ben sizi sürekli arayacağım ve ziyaret edeceğim zaten. Hastahaneye her pazartesi genel bir rapor verilmeli. Ben de o raporu inceleyeceğim zaten.

Gülten: Peki biz aileden kiminle muhattap olacağız? Hasta ile mi?

Güneş: Torunuyla. Aynı zamanda kocamla.

Bunu duyunca birbirlerine bakıp güldüler.

Güneş: Hemen yarın işe başlamalısınız.

Gülten: O zaman biz dosyaları alalım. Yarın orada olacağız Güneş Hanım.

Zorla GüzellikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin