KİTABIN KAPAĞIYLA İLGİLİ ÇOK FAZLA MESAJ ALIYORUM. DAHA ÖNCE AÇIKLAMIŞ MIYDIM BİLMİYORUM AMA TEKRAR AÇIKLAYACAĞIM. KİTABIN KAPAĞI BİR ARKADAŞIM TARAFINDAN YAPILDI VE ELİMDE BAŞKA KAPAK YOK. KAPAK YAPMAKLA İLGİLİ DE HİÇ BECERİM YOK, DAHA İYİSİ YAPILINCA KOYULACAKTIR.
YORUMLARINIZI BİLDİRİMLERDE DENK GELDİĞİM KADARIYLA OKUYORUM. BENİM İÇİN ENDİŞELENENLER GÖRÜYORUM, HER ŞEYE RAĞMEN DESTEĞİNİ EKSİK ETMEYEN HERKESE MİNNETTARIM. FAKAT YENİ BÖLÜM İSTEYENLERE DE KIZMAYA HAKKIM YOK BİLİYORUM, SADECE BİRAZ SABIR.. İYİ Kİ VARSINIZ, OKUYAN GÖZLERİNİZDEN ÖPÜYORUM..
-----BARIŞTAN-----
Sinirden gözüm dönmüştü. O kadar kolay değil! Onur denen şerefsizin odasına girip yakasına yapıştım.
Onur: Barış? Ne oluyor?
Barış: Ulan siz, siz nasıl yaparsınız bunu!? Bana bunu nasıl yaparsınız lan?!
Onur: Ne diyorsun sen, ne yapmışız?
Barış: Hala soruyor! Şu an bana seni öldürmemem için bir sebep ver!
Onur: Gerçekten bilmiyorum. Barış ne oluyor bilmiyorum dedim!?
Gözündeki korkuyu görüp onu sertçe bıraktım. Masasında duran henüz açılmamış gazeteyi alıp açtım ve önüne fırlattım. Nefes almaya çalışırken gazeteyi eline aldı ve haberi gördü. Yüzünün ifadesini dikkatle inceledim.
Onur: B-bu ne?
Barış: Ulan bi de bana mı soruyorsun şerefsiz!
Onur: Bak ben gerçekten bunu görmemiştim. Evet dün böyleydik ama bunun aldatmakla hiç bi ilgisi yoktu. Hatta..
Barış: Ne hatta? Anlat artık lan şunu!
Onur: Güneş seni seviyor.. Dün bana bunu söyledi. Sizi biliyordum, yani sahte evlilik yaptığınızı.. Ben Güneşi ilk gördüğüm günden beri seviyorum.
Ne dedi o? Seviyorum mu dedi?
Sinirden elim ayağım titremeye başladı.Onur: Kendime engel olamam. Denedim ama olmuyor seviyorum işte. Düne kadar da bir şansımız olduğunu düşünüyordum. Ama o.. Bana seni sevdiğini söyledi. Artık sahte olmadığınızı. Elini ben tuttum. Ama öyle bir amacım yoktu. Sadece özür dilemek içindi, ona bu kadar sorun çıkarttığım için. Yalan yok, onu hep seveceğim. Ama ondan hiç bir zaman beni sevmesini bekleyemeyeceğim.
Onura çok sinirliydim. Ama kendime daha çok.
Onur: Anlayacağın, o sadece seni seviyor.
Barış: Unutacaksın! O benim karım. Öldürürüm lan seni! Ne demek lan seviyorum? Sevemezsin! Uzak duracaksın yoksa burdan defolup gidersin.
Tehdidim doğruydu, hastanenin sahibi dedemin çok yakın arkadaşıydı. Odadan çıktım. Hala elimde onun suçsuz olduğuna kendimi inandıracak bir kanıt yoktu ama kalbim emindi. Zaten o beni aldatmazdı, öyle bir kadın değildi. Güneşin odasına geçecektim ki, suçunu bilen küçük bir erkek çocuğu gibi vazgeçtim. Hiç bir şey söylememişti. Açıklama yapma zahmetine bile girmemişti. O kadar mükemmeldi ki bana kızmamıştı bile. Kızsaydı daha az acıtırdı. "Hata etmişim.. Git buradan!"
Bu kelimelerin dayanılmaz ağırlığı üzerime çökerken hastaneden çıktım. Hata etmişim dedi. Pişman oldu. Söz vermiştim. Kötü bitmeyeceğine söz vermiştim. Bitmesine izin vermeyeceğime söz vermiştim.. Nasıl ona sormadan onu suçlarım?
Hastanenin önünde dikildiğimi farkedince arabama bindim. Yolun gittiği yere kadar son hızla gittim. En sonunda bilinçsizce bir sahil kenarına geldiğimi farkettim. Arabayı durdurup indim. Etrafta hiç kimse yoktu. Bir kaç balıkçı teknesi dışında bir yaşam belirtisi bile yoktu. Biraz yürüyüp iskeleye vardım. İskelenin kenarına oturup denizi izlemeye başladım. Terkedecek beni. Zaten sevmiyordu, artık nefret ediyor. Sinirim geçmişti, artık kendime bile sinirli değilim. Çünkü artık korkuyorum. Onu kaybetmekten, yine bir evin içindeki iki yabancı olmaktan, ona karışamamaktan, ona dokunamamaktan ölecek gibi korkuyorum. Hayatım boyunca uzun kısa, iyi kötü yüzlerce ilişkim oldu, ben hiç bir zaman korkan taraf olmadım. Sevdiklerim oldu ama hiç kimse vazgeçilmez değildi. Aşk bu mu? Vazgeçilmezini bulmak mı? İki gün sonra çekimlerim başlıyor, onunla beraber gitmek istiyordum sete. Aslında ben her şeyimi onunla birlikte yapmak istiyorum, ben onunla birlikte yaşamak istiyorum.. İlk zamanlardaki gibi mi olacak tekrar her şey? Bana katlanıyor gibi davranacak... Hatta bana karşı sessiz tepkisini düşünürsek, sanırım yokmuşum gibi davranır.. Nasıl böyle oldum ben? Karşımdaki kadının ne yapacağı nasıl beni bu kadar korkutup heyecanlandırabiliyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik
Teen FictionAnnesi ve tek varlığı olan evi için oyuncu Barış Ateşoğlu ile evlenmek zorunda kalan genç ve güzel doktor Güneş Uymaz'ın hikayesi. ****** Genç Adam: Dede, sana yalan falan söylemiyorum. İşte sevgilim.. yanıma gelip göğsümden ismime baktı Genç Adam:...