MERHABA! SÜRPRİZLİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM, BÜYÜK İHTİMAL BAZI HAMLELERİMDEN DOLAYI KÜFÜRLER YİYECEĞİM AMA OLSUN. UMARIM BEĞENİRSİNİZ, VE BÖLÜM...
2 AY SONRA
Onur da, Eren de yaklaşık 2 aydır ortalarda yok. Barış yeni bir dizinin çekimlerine başladı. Bu sezon menajeri Esra Hanım'a göre, Barışın sezonu olacakmış. Yolda giderken billboardlarda Barışın takım elbiseli vücudunu görmek pek hoşuma gitmese de sanırım alışıyorum. Tabii bir de Barışın arkadaşlarıyla tanıştım. Hepsi çok tatlı insanlar, çok sevdim. Dedeye gelirsek, durumu yavaşlamış olsa da kötülemeye devam ediyor. Bir kaç hafta önce artık hastanede kalmasını uygun bulmuştuk. Her gün yanına gidip muhabbet ediyorum. Barış beni işten almaya geldiği günlerde de beraber yanına gidiyoruz. Bazen krizleri tutuyor ve bizi çok korkutuyor olsa da bu aralar işler yolunda. Son zamanlarda ara ara baş dönmesi yaşıyor olsam da bunu strese yoruyordum.
Bugün eve gelirken eczaneye uğrayıp bir gebelik testi aldım. Barışı boşuna umutlandırmak istemediğim için haber vermedim. İşin kötüsü, 2 aydır regl de olmuyordum ve bunun tek nedeni hamilelik olmayabilirdi. Bu tür hastaıklarla ilgili internette vir kaç şey okumuştum.. Testin sonucunu tırnaklarımı yiye yiye beklerken kapının açıldığını duydum. Geliyor vallahi geliyor. Merdivendeki Barışın adım sesleri heyecanımı arttırıyordu. Yatak odasının kapısının açılacağını anlayınca testi arkama sakladım. Barış içeri girdiğinde üstsüzdü. Tişörtünü yere atarken beni farketti.
Barış: Erkencisin?
Güneş: Şimdi geldim ben de.
Barış: Haber verseydin seni de alırdım gelirken.
Güneş: Yok boşver artık.
Barış: Güneş, bir sorun mu var?
Güneş: Hayır canım, ne sorun olabilir ki?
Barış: Güzel. Çünkü benden bir şey saklıyormuşsun gibi bi hisse kapıldım.
Güneş: Ne alakası var?
Barış: Arkanda ne var senin?
Güneş: Hiçbişey!
Barış üstüme doğru gelip arkamda ne olduğuna bakmaya çalışınca kendimi yatağa bıraktım, o da üstüme düştü. Test nereye gitti ya? Elimde değil! Barış üstümde sabitlenince testi bulduğunu anladım.
Güneş: Sana söylicektim, ama boşuna umutlanmanı heyecanlanmanı istemedim. Sonuçta stresten olduğu çok belliydi ama ne olur ne olmaz kontrol etmek istedim.
Barış: Aşkım, sen hamilesin?
Güneş: Barış gerçekten boşuna sevinmen-.. Ne!?
Barış: Bak, 2 çizgi.
Barış üstümden kalkınca doğrulup teste baktım. Barış çok mutlu görünüyordu, hatta fazla mutlu görünüyordu. Yüzündeki gülümseme, gözlerindeki parıltı.. Resmen uçuyordu.
Barış: Baba olucam. Ben baba olucam. Sen de anne olacaksın? İkimizin çocuğu, Güneş ikimizin çocuğu!
Güneş: Evet, galiba öyle.
Ben de içimden gelen gülüşü saklamaya gerek duymadan gülmeye başladım. Barış bana sarılıp saçlarımı öptü.
Barış: Güneş, çok mutluyum.
Güneş: Ben de, ben de çok mutluyum.
Şimdi ben anne mi olacağım?
Barış: Hemen dedeyle, Gülsüm Anneye haber verelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik
Roman pour AdolescentsAnnesi ve tek varlığı olan evi için oyuncu Barış Ateşoğlu ile evlenmek zorunda kalan genç ve güzel doktor Güneş Uymaz'ın hikayesi. ****** Genç Adam: Dede, sana yalan falan söylemiyorum. İşte sevgilim.. yanıma gelip göğsümden ismime baktı Genç Adam:...