Umírám. Ne, vážně, já umírám.
Když Harry přitiskne své rty na mé a jeho jazyk vklouzne do mých úst, tak prostě umírám. Protože jsem nikdy necítila tolik emocí jako v ten okamžik. Jeho hebké rty pasují do těch mých, jako bychom pro sebe byli stvořeni a všechno uvnitř mě se svíjí tak silně, až to bolí. Ale je mi to jedno, úplně jedno. Protože je to ten nejlepší pocit vůbec. Nikdy jsem se necítila tak naživu jako v tu chvíli, kdy ke mně tiskl své tělo a líbal mě.
Jeho ruce pomalu kloužou z mé tváře až dolů k lemu mého svetru. Pomalu mi jeho teplá dlaň vklouzne pod svetr a já si povzdechnu už jen, když mi prsty jemně přejede po kůži na břiše.
„Nepřestávej," vydechnu a cítím, jak se při polibku usměje.
Stiskne můj ret mezi zuby a zatahá za něj, až dokud zase nevyklouzne z jeho sevření. „Nikdy," zašeptá těsně vedle mého ucha a pak už prsty uchytí lem svetru a přetáhne mi ho přes hlavu. Odhodí ho stranou a pak se ke mně znovu přivine.
Jeho polibky jsou žhavé, ale přesto jemné a krásné. Jako by mě líbal bad boy a gentleman zároveň. A tohle spojení přináší jen to nejlepší. Ví úplně přesně, co má dělat a přitom na to nijak netlačí.
Nemůžu spustit ruce z jeho pevných zad, při každém jeho pohybu cítím jeho svaly a nemůžu na něho přestat sahat.
Jsem jako dítě, co nechce z rukou dát svou hračku.
Ale já se ho prostě chci dotýkat. Já ho chci.
Jeho rty sklouznou z těch mých a pokračují v cestě dolů. Nejprve se zdrží u mého krku, který jemně okusuje a saje. Už jen z toho skoro zešílím.
Harry se postupně posouvá níž, až dokud své rty nepřisaje k mým ňadrům, která jsou stále uvězněná v podprsence.
Zalapám po dechu, když si mě nadzvedne do náruče a ani ne za vteřinu cítím, jak podprsenka povolí. Harry si dá záležet, aby mi ramínka sundal v pomalém tempu a upřímně... Naprosto mě to dostává. Jeho prsty kloužou po mé kůži a já nemůžu myslet na nic jiného než na jeho doteky.
Dočkám se a podprsenka odletí stranou. Bylo by mi jedno, i kdyby odletěla až na Mars.
Harry vydechne a jednu dlaň přitiskne do mezery mezi ňadry a přitlačí mě k zemi. On sám zůstane nade mnou a pohledem mě skenuje.
"Jsi tak nádherná, Bethany," usměje se a jeho oči září tou nádhernou šedozelenou barvou.
"A ty tak pomalý, Stylesi," skousnu si provokativně ret a pak se stejně rozesměju.
Harry si odfrkne a v hrané uraženosti odvrátí pohled na stranu. Se smíchem k němu natáhnu ruce a prsty zapluju do jeho mokrých kudrlinek. Ach, má božské vlasy. Jeho pohled pomalu putuje zpátky na mě a pak se s šibalským úšklebkem přiblíží.
Vlepí mi jeden lehký polibek a pak se rty klouže zpátky dolů. Najednou mé prsa stiskne do dlaní a mě ta rychlost tak překvapí, že zalapám po dechu.
Je mi jasné, že Harry se skvěle baví, když mě takhle trýzní.
Jazykem obkrouží nejprve pravou bradavku, přičemž se napnu jak luk a poté i tu levou, kdy nahlas zaúpím. Už teď cítím, že vlhnu jako bych snad byla panna.
Bradavky mi pod Harryho rty tvrdnou tak moc, až to bolí. Ale je to úžasná bolest, protože Harry v tomhle není dobrý, je v tom úžasný.
Když si Harry doslova pohraje s mými ňadry, jeho rty začnou opět klesat.
Nezadržím smích, když se jeho rty přitisknou na místo vedle mého pupíku. Musím sebou trhnout, protože bych jinak asi umřela smíchy.
"To je tvoje lechtivé místo," vydechne Harry překvapeně a ukazováčkem přejedu po stejném místě. Opět vybouchnu v smích a házím sebou jak ryba na souši. Fuj. Ryba.
"Úžasný," hledí na mě fascinovaně, zatím co se hihňám jak debil.
Loktem se podepřu a zahledím se na jeho krásnou tvář. Cítím, že se usmívám.
On mi úsměv oplatí a já k němu natáhnu ruku. Skousnu si ret, když palcem lehce přejedu po už mizející modřině kolem oka.
„Moc mě to mrzí," zašeptám.
Harry svou dlaní překryje mou ruku na jeho tváři. Proplete své prsty s mými a nepřestává se usmívat. „To je dobrý," tváří se povzbudivě.
„Jsi šílený," zavrtím pobaveně hlavou.
Zasměje se tím svým chraplavým a roztomilým způsobem a hned na to si olízne rty. „Asi jo."
Dlouze mě políbí a opět mě složí na zem.
Tentokrát při putování po mém těle vynechá mé lechtivé místo a drobnými polibky zdobí bříško těsně nad pasem mých riflí. Cítím, jak mi trne v podbříšku a dech se mi zrychluje. Po celém těle mě zamrazí a silně si stisknu ret, abych nezaúpěla už jen když mi rozepne džíny.
V rekordním čase mi je stáhne úplně dolů a i s teniskami je odhodí bokem. Nakonec zůstanu ležet na tvrdé zemi dodávky jen v kalhotkách, zatím co mě Harry hltá pohledem. Jsem na tom podobně. Miluju jeho tělo. A to jsem ještě neviděla všechno...
Harry se tělem prodere mezi moje nohy a ruce umístí na mé boky. Přidržuje moje tělo na podlaze, zatím co saje kůži přímo u krajky mých kalhotek. Prudce se nadechnu, když prstem odtáhne tenkou látku stranou.
Mám nutkání stáhnout nohy k sobě, ale Harry mi je drží lokty od sebe. Jednu svou velkou ruku přitiskne mezi má prsa a nedovolí mi, abych se nějakým způsobem zvedla. Neustále mě tiskne k zemi.
Šílím z toho, že má nade mnou kontrolu, ale přitom mi to přináší ještě větší potěšení.
Mám co dělat, abych udržela tělo na zemi, když Harry přejede jazykem po mém nejcitlivějším místě. Jednou rukou stisknu tu jeho, která mě tlačí na podlahu a tou druhou zajedu do jeho kudrn, které mě lechtají na stehnech.
Harry si dá načas, než zopakuje svůj pohyb. Upírá pohled na mě a vyžívá se v mých reakcích. Vykroutí svou ruku z té mé a obě ruce obmotá kolem mých stehen. Přitáhne si mě k sobě ještě blíž a udržuje moje nohy od sebe.
Se zvednutým obočím si olízne rty.
Jen protočím oči a on sklopí hlavu dolů.
Zopakuje dřívější pohyb svého jazyku a já se v zádech prohnu. A pak to udělá znova. Saje, líže, kouše můj rozkrok a já se nedokážu ovládat. Vzdechy se derou z mých úst jeden po druhém. Tělo se mi zmítá ze strany na stranu a já mám pocit, že můj orgasmus bude minimálně tisícinásobný než obvykle.
Harry jemně fouká na můj poštěváček, zatím co si z prstů sundává prsteny. Ve stejnou chvíli, kdy se přisaje na můj klitoris, jeho ukazováček vklouzne dovnitř a já hlasitě zalapám po dechu. Obě ruce mám v jeho vlasech a zatáhnu tak silně, že mi Harry zaúpí přímo do rozkroku.
Posune se nahoru, až k mým rtům a ukazováček vytáhne ven. Ale nedovolí mi dát nohy k sobě. Jednu nohu má zaklíněnou mezi mými, takže nemám šanci.
Upře svůj rozjařený pohled do mých očí a skloní se těsně ke mně. „Jsi tak hlasitá," zašeptá a tentokrát do mě vnikne dvěma prsty. Vykřiknu a přitom stisknu víčka k sobě. „To se mi líbí," vydechne proti mým rtům a pak mě dlouze políbí.
Ještě několikrát zopakuje svůj pohyb a já cítím, že se blížím na vrchol.
„Har..." Vydechnu a přitisknu nahou hruď na tu jeho.
„Já vím," zašeptá a těsně před mým vyvrcholením přestane.
Zatvářím se překvapeně, naštvaně a zklamaně v jednom. Je to taková smíšenina pocitů. Harry vypadá pobaveně.
„Nemysli si, že slízneš všechno smetanu."
„Debile," zamumlám uraženě, ale stejně se pousměju.
Prudce se zvednu do sedu a převalím se na Harryho. Tentokrát zůstane k zemi přišpendlený on.
Obkročmo na něm sedím a už teď cítím, že se pod jeho džíny něco probudilo.
Položím ruce na jeho břicho a pomalým pohybem je posouvám nahoru, až dokud neskončím na jeho pevných ramenou.
Skloním se dolů a odrhnu jeho vlasy, abych měla lepší přístup k jeho uchu. Nejprve se jemně přisaju na jeho lalůček a užívám si, jak se s výdechem opře o zem. Jednou rukou mě hladí po celé délce mých zad a to druhou si mě k sobě tiskne. Uchopím jeho lalůček mezi zuby a zlehka zatáhnu.
Má tak hezké uši... Je to vůbec normální, aby měl člověk hezké uši?
Rty se pak přes jeho krk dostanu až na pevnou hruď. Hravě ho kousnu do ramene a pak drobnými polibky pokračuju přes jeho tetování až dolů k džínám. On mě zaujatě pozoruje a namotává si na prsty moje rozpuštěné vlasy.
Zrovna rozepínám jeho džíny, když jemně palcem obkrouží mé naběhlé rty. Zvednu na něj pohled a srdce se mi divoce rozbuší, když ho tam takhle přede mnou vidím ležet, zatím co na mě upírá své upřímné oči. Je nádherný. Opravdu je.
Nikdy jsem si to o žádném klukovi neřekla s takovou jistotou.
Našpulím rty a vtisknu mu polibek na polštářek jeho palce, těsně předtím než pomalu rozepnu jeho zip.
Zaháknu prsty za pas jeho džín a tahám je z něj dolů.
„Mohl by sis kupovat větší kalhoty," povzdechnu si v polovině, když se mu je snažím svléct. Ještě pořád nemá úplně suchou kůži, takže se na něj strašně lepí.
Harry se rozesměje a už se zvedá do sedu, ale já do něho prudce strčím a on se svalí zpátky dozadu.
„Ne," vydechnu. „Já sama."
Přesměruju pohled z jeho pobaveného výrazu na rifle a dál je z něho tahám. Dá mi to fakt pěknou práci, než ho zbavím bot, ponožek a riflí. Skoro bych ztratila všechnu sílu, kdybych pak nezaměřila pohled na jeho Calvinky, kde se skvěla pořádná boule.
Páni.
Se zamrkáním jsem přesunula oči na Harryho. Tvářil se tak sebejistě, až mě to rozčilovalo. V očích měl doslova plamínky pobavení a na rtech pokřivený úsměv, který mě vybízel k tomu, abych mu dala co proto.
Bez zaváhání jsem mu stáhla i boxerky a schválně je vyhodila z auta.
Tvářila jsem se nezaujatě, když jsem odhalila jeho poklad, ale pravda byla, že bych nejradši vykulila oči. Ještě neměl ani pořádného stojáka a už to bylo takových osmnáct centimetrů.
Přitáhla jsem se zpátky k Harrymu, připravená vyhrát náš souboj. Uvidíme, kdo byl hlasitý.
Schválně jsem mu oplatila ten vyzývavý pohled a olízla jsem si rty, až pak jsem do dlaně chytla jeho pýchu. Harry zaklonil hlavu už jen z toho a já se pro sebe usmála.
Na nic jsem nečekala a společně s rukou jsem zapojila i své rty a jazyk. Ruka spíše jen doplňovala pohyby mých rtů, protože celý se mi vážně do pusy nevešel. Můj jazyk se věnoval hlavně jeho žaludu a já musím říct, že mě naprosto dostávaly vzdechy, které vydával. Nikdy jsem neslyšela nic tak erotického jako to, když se spojil jeho chraplavý hlas se vzdycháním. To byl doslova božský zvuk.
Líbilo se mi, že mě Harry nedržel zezadu za hlavu jako většina kluků a netlačil mě z donucení proti jeho penisu. On to všechno nechal jen na mě a zdálo se, že to nejspíš dělám dobře.
Až když se blížil ke konci, doslova mě od sebe odtlačil a já na něho překvapeně zírala. Ještě nikdy se mi nestalo, že by to kluk nechtěl až do konce.
Místo toho mě na sebe Harry přitáhl a převalil mě pod sebe. Ani jsem se nestihla nadechnout a on do mě vklouzl. Ne nijak tvrdě, ale přesto se rozkoší i překvapením v dodávce rozezněl další z mých výkřiků.
Harry mě okamžitě žhavě políbil a já mu polibky oplácela. Až potom se začal pomalu hýbat. Dával si pozor, aby při každém vniknutí uvolnil mé rty, takže jsem vypouštěla další a další vzdechy. Byla jsem úplně hotová z toho, jak přitom zavíral oči a tiše zaúpěl. Byla jsem takový kousek od toho, abych propukla v ohňostroj.
Postupně Harry zvyšoval tempo a já se mu prsty zarývala do zad. Tentokrát už svými polibky dusil mé hlasité výlevy vášně a já mu ze zad vklouzla do jeho kučer, které ještě pořád nebyly z vody úplně vysušené.
„Bethany," procedí skrz zuby a pak se uprostřed pohybu zastaví. Vydá ten nejúchvatnější zvuk, který způsobí i mé vyvrcholení a oba se skoro ve stejnou chvíli poddáme svému silnému orgasmu. Teda alespoň ten můj byl extrémně silný. Pevně jsem na sebe tiskla Harryho tělo a hlasitě jsem zavzdychala. Cítila jsem, jak se mi rozkrok zaplnil teplem a pak se Harry svalil vedle mě.
Oba jsme hlasitě oddechovali a Harry propletl mé prsty s mými.
Přetočila jsem pohled ze stropu na něj a usmála jsem se. On se na mě ve stejnou chvíli otočil a úsměv mi oplatil.
Rukou mě podebral a přitáhl si mě k sobě. Hlavu jsem si položila na jeho rameno a sledovala jsem jeho tvář. Vážně byl úchvatný.
Už se sice začalo stmívat, ale jeho teď už skoro čistě zelené oči zářily jako dvě hvězdy. Jak bylo možné, že se mu takhle měnila barva očí? Bylo to neskutečné.
„Asi se budeme muset znova umýt," řekne Harry unaveně a podívá se na mě.
Vyděšeně na něho vykulím oči. „J-sou tam ryby."
Harry se rozesměje. „Víš, že nekoušou, že jo?" Ujistí se. „Teda kromě piraní, ale ty tu nejsou."
Pokud je to možné, vyvalím oči ještě víc.
„To jsem asi neměl říkat," řekne tiše a nevinně se zazubí.
„Ne, to jsi neměl," uchechtnu se a srdce se mi svírá, když si vybavím ty hnusné zubaté ryby.
Z přemýšlení mě vytrhne až jeho dotek na tváři. Jak jsme se vůbec dostali k tomuhle téma? Ještě před chvíli jsme dělali něco úplně jiného. V podbříšku se zachvěju, sotva si na to vzpomenu. „Budu tě držet," pousměje se a zastrčí mi vlasy za ucho.
Nakonec nejistě přikývnu. Vždyť kdo by mu odolal?
Po chvilce se oba vyškrábeme ven, kde se povaluje většina našeho oblečení. Trochu se červenám, když zvednu pohled na Harryho. On se na mě dívá ze své výšky a pak mě k sobě přitáhne. Bez problému mě nabere do náruče a usměje se předtím, než mě políbí.
Nese mě až k břehu a pak se mnou v náručí míří do vody. Pevně se k němu tisknu, obličej mám zabořený do jeho krku a cuknu sebou, když na těle ucítím chladnou vodu. Ty ryby jsou určitě tak blízko.
„Dobrý?" Zachraptí Harry kousek od mého ucha a já nejistě přikývnu do jeho kůže na krku.
Už jsem skoro celá ponořená a to mě přinutí, abych se k němu ještě více namáčkla. Což snad ani není možné.
„Nepouštěj mě, Harry," zašeptám vyděšeně.
„Neboj, jsem tady," zní konejšivě.
Vážně se cítím trapně, že mám strach zrovna z ryb. Ale připadají mi tak slizké a nechutné. Bojím se jich mnohem víc než nějakých pavouků a hadů. Už od mala mi nahání husí kůží jen pohled na ně.
„Můžu ti pustit nohy?" Zeptá se nejistě.
Na chvíli mlčím. Mám ponořený zadek, stehna a skoro celé tělo až po krk. Harrymu sahá voda až k pažím a zatím ho nic nesežralo, takže by to mohlo být přežitelné. „Jo," vydechnu a on mě pomalu pustí.
Jenže jakmile se postavím, moje nohy se něčeho dotknou a já se tak vyděsím, že se zaječením na Harryho skočím. Tentokrát obmotám nohy kolem jeho pasu a přitisknu se k němu. Myslím, že z toho budu mít prsa na padrť.
Ječím jako pominutá.
„Bethany!" Snaží se mě Harry překřičet. „Bethany! Neboj se!" Snaží se mě uklidnit, zatím co já mu zase skoro šplhám až na ramena. K mému překvapení mi pomůže a já za chvíli visím hlavou dolů přes jeho rameno. Pořád ještě ječím a plácám kolem sebe rukama.
Harry mě dlaní plácne přes zadek a to upoutá mou pozornost. Přestanu se svým šílenstvím a zastavím se v pohybu.
„Všechno je v pohodě, jasný?" Řekne a klade důraz na každé slovo.
Bušící srdce se mi pomalu začne uklidňovat a já s úlevou vydechnu. „Dobře," špitnu a on mě pak stáhne zpátky dolů do náruče.
Zase zůstanu s nohama omotanými kolem jeho pasu a zadívám se do jeho tváře. Sleduje mě starostlivým pohledem a já se nezmůžu na nic jiného, než abych ho políbila.
„Víš," odmlčím se a sklopím pohled dolů. „To bylo poprvé, co jsem se s někým milovala. Jindy šlo vždycky jen o sex, ale tohle..." Skousnu si ret.
Harry mi jemně zvedne bradu nahoru a tím mě donutí, abych se na něj podívala. Má přivřené rty a upírá na mě zpod svých řas ty krásné oči. „Je mi líto čím sis prošla."
Tyhle slova se do mě zarazí jako dýka a já na něho upřu zaskočený pohled. Vážně tohle řekl?
Okamžitě se od něho snažím odtrhnout, ale on mě nepustí.
„Počkej, já to takhle nemyslel," vyhrkne rychle. „Záleží mi na tobě."
Okamžitě s ním přestanu bojovat a zůstanu v jeho náručí. „Opravdu?" Zašeptám.
On s úsměvem na rtech přikývne. „Pojďme ven, ty bojovnice," naplete si na prst pramen mých vlasů a pak se vydá i se mnou z vody ven.
V jednu chvíli nás oba celé ponoří pod vodu a já pak ani nemám sílu na něho začít řvát nebo šílet. Protože mu na mně záleží. A z nějakého důvodu je to pro mě důležité.
Harry se mnou v náručí vyjde z vody a zamíří až k dodávce, kde mě dlouze políbí a pak mě postaví na nohy. Oba pak hledáme své oblečení a natahujeme si je na mokrou kůži.
Sedím na kraji dodávky a směju se Harrymu, když na sebe souká ty úzké džíny. Poskakuje na jedné noze, zatím co se druhou snaží nacpat do nohavice. Smíchy se svalím dozadu na podlahu dodávky.
V tu chvíli zaslechnu povědomý zvuk. Takový, který bych poznala kdekoliv. Mustang. Moje auto.
O pár vteřin později se na příjezdové cestě objeví tři auta, první z nich je již zmíněný mustang. A jeho řidičem je Josh.
ČTEŠ
"It's my job!" // H.S. ff
FanfictionBethany byla dívka, která sešla z cesty. Harry byl kluk, který ji mohl zachránit. Příběh o mafii, zradě, smrti, lásce a bolesti. Boj o život právě začíná.