Nikdy jsem nebyla ten typ, co udělá stejnou chybu dvakrát nebo dokonce víckrát. Proto jsem tak trochu nechápala, co dělám ZASE v Harryho náručí. Ještě k tomu přitisknutá ke zdi s jeho rty na mých.
Nechám ho, aby mi sundal černé tílko a odhodil ho stranou. Mezitím si poklidně pohrávám s jeho vlasy a mačkám se na něho svým tělem.
Když se konečně dokážu nadechnout, do nosu mě udeří vůně, která se mi vůbec nelíbí. A protože mám zavřené oči a jsem tak trochu mimo, nehorázně mě to vyděsí a já ho od sebe prudce odstrčím.
Ozve se jeho překvapené heknutí a já s bušícím srdcem zírám na Harryho. Tváří se dotčeně i nechápavě zároveň. A prsty si mne hruď v místech, kde jsem ho udeřila.
Nejistě se rozhlédnu po místnosti, ale nakonec stejně zaměřím pohled na jeho hrudník.
"Co se stalo?" Zeptá se opatrně a já jen se skousnutým rtem ukážu neurčitě na jeho tělo. Vypadá trochu ztraceně, když se začne prohlížet.
"Smrdíš jako on," zamrkám a sklopím oči.
Při svém skenování podlahy zaregistruju, jak se černé triko objeví na podlaze kus ode mě.
"Lepší?" Zachraptí a já na něho překvapeně vykulím oči.
Stojí kousek ode mě s přivřenými rty a jeho nádherná potetovaná hruď se pravidelně zvedá. Na rukou a kolem prsou má pár fialových modřin, ale přesto vypadá jako anděl seslaný z nebes.
Proč už jen při pohledu na jeho pevné paže a motýla vytetovaného na břiše naprosto umírám? A to nepočítám ty drobné tetování na rukou a dva ptáčky na hrudníku, kteří vypadají jako by si vzájemně letěli naproti.
Tak nějak mi to připomíná nás dva. Jsou k sobě tak blízko a přesto jsou si tak vzdálení. Jako my.
Teď jsme spolu, vzájemně si pomáháme a máme potřebu jeden druhého svlékat, což nemá smysl. Pořád jsem tou, co ho unesla a on je pořád Harry Styles. A to se nezmění.
"Měli bychom přestat," promluvím nejistě a skloním se pro své tílko.
Zrovna ho na sebe natahuju, když Harry promluví. "Jo, asi jo," řekne tiše, ale Joshovo triko ze země nezvedne. "Mám celkem hlad, objednáme si něco?" Zeptá se už trochu víc nadšeně a já mám, co dělat, abych se neurazila.
Nejprve mě málem ojede opřenou o zeď a když ho odmítnu, tak mu to vůbec nevadí a myslí jen na jídlo. To je fakt milé.
"Klidně," zamručím.
"Fajn," usměje se a přejde k bílému stolečku kousek od dveří, kde je položený telefon. Chtěla jsem nasupeně oddupat pryč, ale když jsem viděla ten starodávný telefon s takovým tím kolečkem uprostřed, kde se pohybem nastavují čísla, tak jsem okamžitě přispěchala k Harrymu.
"Já chci zavolat!" Vykřiknu a bokem ho odšťouchnu.
Vytrhnu mu sluchátko z ruky a zaujatě si ho prohlédnu. Takový telefon jsem nikdy naživo neviděla, ale vypadá to krásně starobyle. Miluju takový vintage styl.
"Co je? Podle hlasu by mě přece nepoznali," zachraptí Harry kousek ode mě a jeho dech mě zašimrá na krku. Okamžitě z toho mám husí kůži.
"To ten telefon. Je úchvatný," opatrně po něm přejedu prstem a slyším, jak se Harry zasměje.
"No dobře, ale už zavolej. Mám fakt hlad."
Pohledem sklouznu na malou kartičku s čísly. Jsou tam kontakty na hotelovou službu, recepci a dokonce i ředitele hotelu.
Soustředěně si olíznu rty a prstem bezradně bloumám nad číslicemi telefonu. Jak se to krucinál dělá? Ve filmech prostě ten prst přitiskli na ty číslice a pak tím kolečkem jen rychle hýbali do strany... Nebo snad ne? Sakra. Je to nějak komplikované.
„Ukaž," povzdechne si Harry a dřív, než se na něco vzmůžu, přitiskne mi na záda svůj hrudník a mou bezradnou ruku sevře ve své dlani. Opatrně uchopí můj ukazováček a namíří ho k číslicím. V rychlejším tempu navolí čísla a já si stejně nepamatuju, jak to udělal. Zadržuju dech a v ústech mám jako na Sahaře, když se jeho nahá hruď dotýká mých odhalených částí těla. Proč jsem si proboha brala jenom tílka a bílý svetr?!
Jeho dech mě šimrá na krk a já pomalu zavřu oči. Jsem naprosto připravená, že se jeho rty přitisknou na mou šíji a při nejmenším mě kousne nebo mi udělá cucflek. Už teď se mi svírá srdce z té představy.
„Dobrý den, pokojová služba, co si budete přát?" Přeruší ticho ženský hlas ze sluchátka. Leknutím mi sluchátko málem vyletí z ruky a zavrávorám, protože Harry už v mé blízkosti není. Ta nerovnováha musela být způsobena tím, že jsem se mu sama tlačila na jeho hruď.
Jsem fakt blbka.
„Haló? Je tam někdo?" Ozve se znovu, tentokrát už trochu zmateně.
„A-ano, dobrý den," vykoktám. „Chtěli bychom si objednat nějaké jídlo."
Paní mi svým příjemným hlasem a hezkým přízvukem sdělí, jaké mají menu. Ani si nejsem moc jistá, co jsem vybrala, protože Harry se zase brzo objevil vedle mě a nabádal mě, abych vybralo to nebo ono. A jelikož stál tak blízko s tím svým božským tělem a jeho hlas vibroval v každé mé části těla, tak jsem se vůbec nemohla soustředit na to, co říkám.
Když pak teda nakonec něco vyberu, odložím sluchátko zpátky na místo a ještě chvíli se zaujetím zírám na tu krásu. Má to milionkrát větší hodnotu než dnešní iPhony. Tedy alespoň pro mě.
"Ty jsi tak divná," zasměje se Harry, který je kousek ode mě ležérně opřený o zeď. Ruce má založené na prsou.
"Mohl by ses obléct," provrtávám ho pohledem a snažím se nevšímat si jeho těla. Nikdy nedokážu myslet, když je polonahý.
"Rozptyluju tě?" Zvedne pobaveně obočí.
"Nechtěj, ať tě praštím," stisknu rty a otočím se k němu zády.
Chystám se odpochodovat pryč, ale jeho ruka se obmotá kolem mého zápěstí a on mě jediným trhnutím přitáhne na svou hruď.
"Co to...?" Vykoktám ze sebe, ale když zvednu oči nahoru a střetnu se s jeho pohledem, okamžitě zmlknu.
"Neodpověděla si mi," ušklíbne se a skloní se tak nízko, že jsou naše rty jen pár centimetrů od sebe.
"Ne," zaskřehotám. "Ne," zopakuju, ale zní to ještě víc neupřímně.
Harry mě pustí a o krok odstoupí. "Škoda. Ty mě jo," mrkne na mě. "No nic, jdu si dát sprchu."
S otevřenou pusou ho pozoruju, jak si poklidně vykračuje do koupelny. To už je podruhé, co mě jen tak nechal stát na místě a bylo mu jedno, že jsem ho odmítla. A dost! Tohle si nenechám líbit.
Odhodlaně se za ním rychlými kroky vydám. On se ve dveřích koupelny zastaví a otočí se mým směrem. Zatváří se překvapeně, těsně předtím než se po něm vrhnu jako hladová šelma.
Harry se trochu zakymácí, když na něho skočím a nohy obmotám kolem jeho pasu.
Naštěstí to ustojí a vkročí i se mnou do koupelny. Naše rty se okamžitě najdou a tvrdě do sebe zapadnou. Jeho jazyk si mě naprosto osvojuje a já chci víc. Mnohem víc. Chci všechno, co se ho týká.
Nohy mi pomalu sklouznou na zem, ale ani tak se od sebe s Harrym neodtrhneme.
To se stane až v tu chvíli, kdy mi znova sundá tílko.
"A opovaž se si ho znovu obléct," zamumlá Harry, když ho pohodí na zem.
"Nikdy," zašeptám a na malý okamžik otevřu oči.
Dívám se do těch Harryho tmavě zelených až skoro šedých a dokážu vnímat jen tlukot svého srdce. "Co mi to děláš?" Zahučím nešťastně a hned na to se postavím na špičky, abych k němu měla blíž. "Všechno si změnil, víš?"
Harry mrkne a pak se pousměje. "Ne. To ty," šeptne a ve stejnou chvíli mi rozepne rifle.
Hlasitě vydechnu a přivřu oči. Fajn, kecání už bylo dost.
Beze slov stáhnu ruce z Harryho ramen a pomalu klesám po jeho nahém hrudníku k lemu jeho černých riflí.
Díváme se jeden druhému do očí a přerývavě dýcháme, zatím co si vzájemně rozepínáme zip. Je to asi jedna z nejvíce dráždivých chvílí mého sexuálního života. Doslova cítím tu vášnivou atmosféru kolem a ona mě celou pohlcuje.
Nikdy jsem nic takového nezažila. Nikdy to nebylo takhle silné a nehorázně mě to děsilo. Jak se to stalo, že nade mnou měl Harry takovou moc?
"Přestaň myslet," zašeptá mi do ucha a já ho prostě jen tak z fleku poslechnu. Proč? Nevím a je mi to jedno.
Bez zdržování ho políbím na jeho krásné růžové rty, které už jsou z našich polibků lehce naběhlé. O to víc vypadají lákavě.
Harry přitiskne své velké dlaně na mou nahou pokožku zad a mě okamžitě zamrazí po celém těle. Vážně, Harry, co mi to děláš?
Vrátí mi dlouhý polibek a ozve se lupnutí, když mi bez problému rozepne podprsenku. Stisknu víčka k sobě, když jednu dlaň položí mezi má prsa a jedním pohybem mi stáhne černou podprsenku dolů.
Olízne si rty, když se zahledí na mé polonahé tělo. Pak se usměje a přitiskne naše nahé hrudníky k sobě, zatím co se jeho jazyk vkrade do mých úst.
Polibky začínají přidávat na intenzitě a už se to nedá odkládat. Já ho chci, on mě chce, tak proč to zdržovat?
Harry mě po delší době, kdy se vášnivě líbáme a mačkáme na sebe svá těla, nechá stát uprostřed místnosti a přejde ke sprchovému koutu. Ruce natáhne ke kohoutku a netrvá dlouho, než nastaví chtěnou teplotu vody.
Poté se ke mně otočí a rukou si projede ty své božské kudrnaté vlasy.
Vypadá jako bůh, přísahám. Stojí tam se svou zraněnou tváří, s modřinami na těle, úchvatným pohledem a s Kleinkami trčícími zpod jeho riflí.
Vážně s ním chci tak moc jebat, až mě to bolí.
Lehkými kroky k němu přistoupím a bez otálení si stáhnu rifle i s kalhotkami dolů. Oblečení pak skopu pryč z nohou, věnuju Harrymu provokativní úsměv a vstoupím do sprchy. Okamžitě mě obejmou statisíce vodních kapek a já úlevně zavřu oči, když zase cítím teplou vodu na svém těle. Je to tak příjemné.
Trochu sebou škubnu, když se kolem mého břicha obmotají dvě paže a na zádech cítím Harryho hrudník. Trochu se zavrtím, aby jeho stisk povolil a já se mohla otočit čelem k němu.
Vypadá tak roztomile, když se mu mokré kudrny lepí k obličeji a zároveň tak sexy, když po jeho svalnatém těle stékají kapky vody.
Užívám si jeho doteků na svém těle a sama mu je vracím. Ukazováčkem lehce obtáhnu motýla na jeho hrudi. Je tak moc krásný. Proč jsi ho vytetoval? Jaký má význam?
Nejradši bych se ho na to zeptala, ale není zrovna vhodná chvíle, protože jeho ruce pomalu kloužou po mých bocích. Skousnu si ret, když jedna jeho ruka zůstane omotaná kolem mého pasu a druhá klouže na trochu intimnější místo.
V okamžik, kdy jeho prsty jemně promnou můj rozkrok, hlasitě zalapám po dechu. Vůbec nevnímám tekoucí vodu, která dopadá na naše těla, cítím jen Harryho přítomnost a teplo, které z něho sálá. Mám pocit, že je mnohem teplejší než nějaká voda.
Jeho prsty znova udělají stejný pohyb a já mu pevně stisknu paži. Když to udělá potřetí, zahledím se mu do očí a pak je pevně stisknu i s hlasitým vzdechem.
Harry mě zaujatě pozoruje, když si doslova pohrává s mou vagínou. Když pak do mě jedním prstem vnikne, více se k němu natisknu a nehty zarývám do jeho zad, když začne prstem pohybovat. Po chvilce přidá i druhý prst a já hlasitě vzdychám kousek od jeho ucha. Mám pocit, že vyletím z kůže. Je to naprosto božské.
Jenže pak mi dojde, že si to užívám hlavně já, takže to není úplně fér. Jednu ruku pustím z jeho zad a zamířím s ní k jeho rozkroku, kde jeho penis rozhodně nezůstává klidným. Pevně ho uchopím a zahlédnu, jak Harry zakloní hlavu. Začne do mě prsty vrážet méně často, ale za to intenzivněji, když začnu svou rukou na jeho penisu pohybovat.
Naše vzdechy se vzájemně střídají a jsou tlumeny ve zvuku tekoucí vody. Slyšet hned vedle svého ucha Harryho chraplák spojený s hlasitým vzdechem, to je doslova pastva pro uši. Už jen z toho mám pocit, že se do pěti vteřin udělám.
A jelikož jsme na tom oba stejně, na malou chvíli se přestaneme věnovat svým rozkrokům a jen se dlouze a něžně líbáme. Moje prsty opět kloužou po jeho zádech a on mě drží ve své náruči, zatím co si mě jeho jazyk osvojuje. Jsme zahalení v páře, která je všude kolem nás a já se poprvé cítím v bezpečí.Po krátké pauze, kdy oddalujeme náš orgasmus, do mě Harry pomalu vnikne. Ne na celou délku. Mám v sobě jen jeho žalud a maximálně polovinu jeho penisu. Vydechnu proti jeho rtům a on ze mě pomalu vyklouzne a pak vnikne úplně stejným způsobem. Naprosto z toho šílím. Kdyby mě nedržel v objetí, tak nejspíš puknu jako popcorn v mikrovlnce.
Až poněkolikáté do mě vstoupil úplně celou délkou. A že je to kurevská délka. Tenhle můj výkřik musel být slyšet až v přízemí hotelu. Nebyl to výkřik bolestí, ale jen rozkoší, protože tenhle kluk... Ten to umí líp než dobře.
Začal se pohybovat rychleji, stejně tak i jeho dech se zrychlil a moje vzdechy byly častější a hlasitější. Pevně mě tiskl na svou hruď a já se obličejem bořila do jeho ramene a kousala ho, zatím co se mi nehty zarývaly do jeho pevných zad.
Harryho orgasmus přišel o chvíli dřív, ale když hlasitě zavzdychal a zaklonil hlavu, udělala jsem se taky. Protože ten pohled na něho... to bylo ještě lepší, než zkusit volat z toho starého telefonu.Zůstali jsme unaveně stát v objetí pod tekoucí sprchou a mlčeli.
Až po delší době jsem se od něho odtrhla, abych se mohla normálně umýt. Harry udělal to stejné a podal mi malé hotelové balení šampónu a sprchového gelu.
Celou dobu jsme se na sebe ve sprše usmívali jako dva idioti, strkali do sebe svými nahými těly a prskali na sebe vodu.
Oba jsme se tomu smáli a užívali si sprchování jako bychom to dělali poprvé. Pravdou zůstávalo, že tohle vlastně byl můj úplně první sex ve sprše.
Po umytí Harry našel ve skříňce nový balíček holítek, takže si s velkou radostí začal holit své strniště na tváři a já se zavřela do sprchy, abych si oholila nohy, podpaží a taky rozkrok. Zatím to sice nebylo nijak tragické, ale už bylo celkem načase to udělat.
Když jsem pak hladká a svěží vyšla z prostorně sprchy, zabalila jsem se do bílého županu, který visel na věšáku kousek od umyvadla.
Pohledem jsem pak vyhledala Harryho, který měl úplně ten stejný, akorát v mužském provedení. Usmíval se na mě, na tváři ani chloupek a rukou si vjížděl do vlasů. Vypadal teď o něco mladší a zároveň i roztomilejší. Nemohla jsem si pomoct a úsměv jsem mu oplatila. Vážně to byl ten nejvíc sexy kluk, jakého jsem kdy poznala.
Najednou mě napadlo, že se chováme skoro jako zamilovaný pár... Ale jen skoro.
ČTEŠ
"It's my job!" // H.S. ff
FanficBethany byla dívka, která sešla z cesty. Harry byl kluk, který ji mohl zachránit. Příběh o mafii, zradě, smrti, lásce a bolesti. Boj o život právě začíná.