Nuėjau iki spinteles nes reikėjo pasiimt vadovėlį ,atsidariau spintelę, bet ji vėl užsidarė,ir prieš mane stovėjo pati Karmen.
-Šliundra žiūrėk ką darai. - sušukau ant blondinės.
-Dabar klausyk tu!Traukis nuo Zayn, jis mano ko tu nesupranti?. -sucypė savo plonu balseliu ji.
-Auč, vos neapkurtau,nuo tavo peroksidinio balso,i r jis ne daiktas,kad galėtum savintis kale.-mirktelėjau aš.
-Kaip tu drįsti mane taip vadint!!.- sušuko ji, ir norėjo man trenkti, bet jos ranką sugavo kita ranką bet ji nebuvo mano, ji buvo Zayno.
-Zayn mielasis, ji..ii ji man trenkė.- vaidino ji,susiėmusi už žando ir norėjo apgauti Zayn jog verkia.
- Tu nori kad rimtai trenkčiau ar šiaip buka? .-Zayn balso tonas vis kilo.
-Tu rimtai?Galvoji jog aš toks durnas ir nieko nemačiau ?.- sušaukė Zayn ant blondinės ir jo akys pradėjo darytis tamsios ,o Karmen pradėjo verkti , kaip maža mergaitę iš kurios atėmę saldainį.
-Bet..bet......bet... Zayn.- lemeno ji kažką , o aš tik stebėjau ir nesikišau.
-Kaip pažiurėsi,abejom akim tiesiai į mane,tada ir pakalbėsim.-koridoriuj pasklido juokas,kadangi nevien mes žiurėjom šitą spektakli.Ji bandė kažką,sakyt,bet tiesiog apsisuko ir nuėjo.
-Einam į valgyklą pavalgyti supažindinsiu su savo draugais ir jų panelėm.- tarė jis
-Louis
-Liam
-Niall
-Harry
-Eleonor,Liam mergina.
-Andrea,yra morkiaus mergina.
-Morkiaus?.- paklausiau.
-Nu Louis.-atsakė jis ir visi nusijuokė.
-Oj,aš Ela.-pamiršus pasakiau.
-Tai jūs pora ?. - paklausė blondinas jis turbūt bus Niall
-Nee. - atsakiau greitai ir aiškiai .
Po pamokų
Įlipau į Zayn mašiną ir važiavom namo, kadangi pasisiūlė nuvežt tai kodėl gi ne .
-Na štai atvažiavom.- tarė Zayn.
-hm.. gal nori užeiti.- paklausiauir gūžtelėjau pečiais.
-Žinoma , kodėl gi ne. - pasakė jis ir mes išlipom iš mašinos .
-Jauskis kaip namie.- tariau ir mes įėjome į namus , jis atsisėdo ant sofos ir įjungė TV.
-Zayyynnn nori picos?. - sušaukiau.
-Nes jei nori tai kelk savo stora šikną ir padėk daryt .- pratesiau.
-Mano šikna nestora .- skundėsi jis.
-Nu ką aš pasakyčiau ,nu tokia plius minus.- nusijuokiau.
-Zayn. - pašaukiau jį ir jis atsisuko ir aš į jį papūčiau miltus , jo veidas buvo visas baltas ,taip pradėjom miltų karą.
Jis metė į manę miltų saują , aš į jį 2 saujas o jis į mane visa pakelį.
Ir tada prapliupom juoktis , mes buvom visi balti.
-Palauuukkk , nesivalyk .- stabdžiau jį ir pasiėmiau telefoną , mes padarėm patį juokingiausią selfie .
-Gerai viskas baigiam, turiu pasiūlymą tu persirengi ir sutvarkai ,o aš važiuoju persirengti ,ir siūlau pietus.- pasiūlė jis.
-Gerai .- tariau ir nuėjau į viršų , o jis be išeidamas pasakė , kad bus po puse h.
Išsivaliau ir persirengiau , girdėjau kaip kieme sustoją mašiną.
Nežinau kodėl, bet aš juo pasitikiu,atrodo kad visa gyvenimą buvom pažįstami. Ar galima tapt draugais per dvi dienas?
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...