13

3.9K 193 0
                                    

Sedėjom su merginom kurios atėjo ant lovos ir kalbėjom, kaip Zayn mane pakvietė, palikau jas ir nuėjau iki jo, nespėjau sureguoti kaip ant mano drabužių atsirado visa spalvų paletę, staiga pasigirdo kitų merginų klyksmai, o vaikinai pradėjo juoktis, kol jie nepastėbėjo mes susižvalgėm ir susitarėm bėgti į mano kambarį.

-Daryk duris ir užrakynk .- pasakiau Sofi ir ji taip padarė.

-Aš irgi turiu planą, bet pirmą persirengėm.- pasakiau ir visos nuėjom ieškoti drabužių. 

Apsirengusios siūlėm planus, kol galiausiai juos turėjom, Išvisų produktų ir kaikurių kremų kurie buvo mano kambarį padarėm kažkokį marmalą, kuris smirdą baisiai, visa šitą masė užpilsim ant vaikinų, kadangi mūsų daugiau taip bus mum lengviau, pasidalinom į dežutes ir pasidalinom kuri ant kurio užpils. Lengvai ir tyliai lipom laiptais, girdėjom vaikinų balsus svetainej , todėl ėjom tyliai, matėm tik jų plaukus, tyliai prisėlinom prie lovos,ir suskaičiavom iki 3.

1..2..3 rodžiau pirštais merginom ir po 3 supylėm viską ant jų ir bėgom į kambarį.''Mum pavyko'' šaukė merginos, vaikinai pradėjo baladoti į duris ir po kelių minučių paskelbė taiką su kurią mes sutikom, todėl įšėjom iš kambario į svetainę .

-Fuu, kaip smyrdat išsiprauskit.- pasakiau vaikinam ir mes nusijuokėm. 

-Išprausk.- pasakė Zayn ir pakėlė antakius ir padarė šelmišką šypseną.

-Su tavim niekas nekalbėjo. - atkirtau aš. 

-O jei rimtai kas čia?.- parodė marmalą ant jų galvų , mes susižvalgėm ir pradėjom juoktis.

-Geriau paklauskit ko čia nėra.- pradėjom dar labiau juoktis, o vaikinai nuėjo praustis.

Atėjo vakaras kol jie nusiprausė, todėl pažiūrėją filmą nuėjom miegot , merginos atėjo į mano kambarį ir laukėm kol vaikinai užmigs ir galėsim įvykdyti dar vieną planą.

-Pasiruošusios?.- paklausiau merginų ir jos linktelėjo.

Ėjom į apačia ir ten radom vaikinus, pasiskyrstėm ir vėl ir nuėjom su markerių pagražinti vaikinukus. Nuėjau iki Harry ir nupiešiau jam ūsus piktus antakius ir ant kaktos parašiau '' I'm so fab ' vos nenusijuokiau iš savo darbo. Baigėm ir nužiūrinėjom kiekvieną vaikiną, nuėjom iki Niall ir jis pradėjo judėti Sofi išsigando.ir jau norėjo spiegti, bet uždengiau jai burną. 


She is PROBLEM!Where stories live. Discover now