*Ela*
-'Taip,aš sutinku būti'tavo mergina'atsakiau aš ir laukiau jo reakcijos.
-'Kiek laiko vaikui?'paklause jis.
-'2menesiai ir kelios savaites, jei vis dar abejoji, galiu užtikrinti kad su tavim buvo pirmas ir paskutinis iki dabar kartas'pasakiau aš užtikrintai.
-'Tai puiku,busiu tetukas, o tu mamyte 'šypsojosi jis.
-'Žinai nesitikėjau tokios tavo reakcijos'juokiausi aš.
-'Galiu palaikyt ranką ant tavo pilvo?'paklausė jis tyliai ir droviai.
-'žinoma'atsakiau ir paėmus jo ranką padėjau ant savo pilvo.
-'Myliu tave '
-'Aš tave irgi myliu'
***Po menesio***
Mane jau išleido iš ligonines ir pasakė,kad esu sveika ir vaikas yra sveikas ir vystosi.Šiandien einam su Zayn į restoraną,ir nerandu nieko apsirengti nes į kaikuriuos drabužius nebetelpu.
-'Agh..Zayn neturiu ką renktis'rėkiau aš. Man keista kaip Zayn iškenčia su manim ir mano nuotaikų kaita.
-'Ir vėl'atsiduso Zayn ir priėjes spintą pradėjo ieškoti drabužiu man.
-'O kaip ši?'ištraukė mėlyna laisvą suknele.Ji buvo labai graži,sakyčiau kaip tik man.
-'Hm..ačiū..ir ką aš be tavęs daryčiau'pasakiau ir pabučiavau jį.
-"O dabar,ate ate,aš noriu persirengti ir nenoriu ,kad pamatytum mane'pasakiau ir išstumiau pro duris.
-"Gerai,nepamiršk ,kad po 15minučiu išvažiuojam' pasakė jis.
****Restorane***
Atsisedom prie stalelio , kuris buvo prie didžiulio lango pro jį matesi miestas kuris spindėjo visokiausiom ir įvairiausiom spalvom.Zayn suėmė mūsų rankas.
-"Ela, turiu tau gerą žinia'atsikvepe jis.
-"Na?Aš klausau"
-'Mes kraustysimes į naują namą'pasakė jis ir aš labai apsidžiaugiau.
-'Tai puiku!'atsakiau.
-"Ir tai neviskas'surimtėjo jis ir iš kišenes išsitraukė raudoną mažą dežutę.Atsistojo ir atsiklaupė ant vieno kelio.
-'Ela Tomlinson, ar tapsi mano žmona ir mano gyvenimo meile?
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...