2 Really?

2.9K 127 1
                                    


Atmerkiau akis, ir tiesiai į manę žiūrėjo Zayn rudom akimis

'Labas rytas' pasakė kimus balsas.

'Laba rytą' pasakiau aš.

'Ilgai žiūrėjai į manę ?' paklausiau ir nusišypsojau.

'Koks skirtumas' atsakė jis ir neatplėšę nuo manęs akių

'Ela, aš turiu prašymą' pasakė jis ir nuleido akis.

'Zayn sakyk'

'Tik nepyk , kas atsitiks šiandien '

'Am..Zayn aš bijau, kas bus?' su abejojau

'Prižadėk'

'Prižadu'.

'O dabar tu man pažadėk' bandžiau nenusijuokt ką toliau pasakysiu.

'Sakyk '.

'Prižadėk kad nusiskusi ' pradėjau juoktis aš, jis taip pat pradėjo juoktis.

'Ir.. aš noriu pusryčių.. bet aš noriu , kad pagamintum tuu' šypsojausi aš.

' Žinoma, panelę Ponas Malik skubą i virtuvę' padarė kaip superman ir išlipo iš lovos.

'Ah..Zayn prisidenk' pasakiau ir mečiau pagalvę į jį.

'Čia nėra nieko, ko tu nematei' pasakė jis ir nusijuokė.

'Ah ir man reikėtu apsirengti' pakilau aš, bet iškarto pradėjo skaudėti papilvę.

'Ah' sudejavau aš 'Kas tau?' paklausė Zayn ' Tai nuo vakar, man atrodo šiandien reiks likti lovoj ' pasakiau ir išlipau iš lovos taip pat nuogą pasiėmiau drabužius, apsirengiau ir vėl šokau į lovą.

'Žinai, padaryčiau tave čia ir dabar' pasakė jis.

'Zayn' apsimečiau supykus , o jis iškėlęs rankas išėjo gaminti man pusryčius.

*Zy*

Ah..kad tik ji žinotu kas šiandien jos laukia nebūtų su manim tokia gera..

Su ja seksas buvo pasakiškas..Jos kūnas nuostabus..

-'Labas rytas'pasisveikinau su ponia Rozet.

'Labas rytas Ponas Malik' atsisuko ir pasisveikino ji, o aš kibau į darbą..

*Ela*

'Kažkas užsisakę maistą į lova?' atėjo Zayn su padėklu ir padėjo man ant kelių.

'Mmm' kaip skanu bus 'Ačiū ponas Malik ' padėkojau ir kibau į maistą

'Kaip pavalgysi ateik į svetainę' pasakė ir išėjo jis, įdomu ką tai turėtu reikšti? Pavalgius , šiaip ne taip apsirengiau drabužius ir nulipau į apačią nuėjau į virtuvę ten pasisveikinau su Ponia Rozet ir padėjau padėklą. Nuėjau į svetainę kaip ir sakę Zayn ,apsidarius pamačiau kad ant sofos sėdėjo graži blondinę ji nebuvo tokios kaip Zayn kurias atsivedą.

'Sveiki' norėjau atkreipti dėmesį ir jie abu atsisuko , o aš atsisėdau ant balto, odinio fotelio.

'Labas aš Perrie' ištęsė ji ranką man ir aš tuo pačių ' Malonu , o aš E...' nespėjau pabaigti sakyti kaip ji pertraukė mane ' Aš žinau kas tu ' pasakė ji ir nusijuokė, o aš pakėliau antakius ir nuostabos, mhm įdomu kas ji tokia.

'Aš esu tavo sese' pasakė ji, ir aš tiesiog po šių žodžių atsijungiau nuo pasaulio.

'Bet juu..uk a..šš vien...t..urtė ' pasakiau aš vos.

'O kas sakė kad tu Tomlinson ..? ' kalbėjo blondinę.

' ka..iip?' aš vis neatsigaunu.

'Mūsų tėvas buvo narkotikų 'karalius' aš buvau vyriausioji ir mum grėsę pavojus, todėl išsiunčiau tave į saugią šeimą, o pati išvažiavau į kitą šalį , o dėl avarijos tai nebuvo Zayn kaltė kaip visi manė, kaip ir jis pats neseniai paaiškėjo, kad dėl to kaltas mūsų tėvas , jis pats vairavo tą furą , jis norėjo, kad tu mirtum jis keršijo Zayn gaujai, jei kitaip paaiškinus tai Zayn gaują - geriečiai , o Tečio gaują - blogiečiai' aiškino ji , o aš viską virškinau.

'Bet kodėl mes nepanašios?' paklausiau

'Nes aš skirtingos mamos' pasakė ji.

'O dabar gal galėtum mane palikti su mano vaikinu , mes norim pakalbėt ką toliau darysim su tavim' pasakė ji , pala kaip suprasti VAIKINĄ???????? Tai apie tai tikriausiai kalbėjo Zayn..






She is PROBLEM!Where stories live. Discover now