4

6.1K 240 5
                                    

-O kaip šita? .- numetė ant lovos raudoną suknelę su didelę iškirptė.

-Ne .- pasakiau ir susiraukiau. 

-O kaip ši ?. - tai buvo suknelė su juodais ir baltais langeliais .

-Tikrai ne.- pasakiau ir pažiurėjau ką pasiūlys Sofija. 

-O  kaip ši ?.- padėjo gražią juodą aptemptą suknelę. 

-mhm , ši puikiai tiks !.- pasakiau ir nubėgau į savo kambarį.

Nusirengiau ir nuėjau pasidažyt , paėmiau raudoną lupdažį ir patepiau lūpas , tada juodą tūšą ir plunksnėlė , pašukavau plaukus ir jau pasiruošus.Nuėjau pas merginas į kambarius , bet jų ten jau nebuvo , tad nuėjau į apačią ir įsusukau į vakarėlį. Nuėjau prie stalo ir paėmiau raudoną puoduką su kažkokių gerimu , atsigėriau ir kažkoks skystis subėgo į mano burną , pradėjau šokti su kitais , tada dar vieną stiklinę ,ir dar  vieną , kol galiausiai gerai pasitašiau bet pajaučiau kaip kažkas pajama mane už rankos ir nuveda , į kažkokį kambarį kur ratu sėdėjo Liam ,Zayn ,Harry , Sofija ,kažkokią merginą ir aš .

-Tai ką mes čia veiksim? .-  paklausiau  ir prisėdau šalia Zayn.

-''Žaisim aš niekada'' , žinai tokį žaidimą ? - paklausė Harry.

-Jo teko žaisti.- pasakiau ir paėmiau Jack Daniels butelį ir visiems įpyliau į stiklines , na tiksliau į poperinius puodelius.

-Aš pradedu , tada eina Louis , Chloja,  Ella , Zayn ir Elenour .- pasakė Harry. 

-Aš niekadą netikėjau meile. - pasakė Harry ir vsi atsigėrė iš savo puodelių. 

-Aš niekadą neturėjau rimto vaikino. - pasakė Chloja ir atsigėrė aš ir Elenour. 

-Aš niekadą nesimylėjau .- pasakiau ir aš ir Elenour atsigėrė. 

-Aš niekada neturėjau raudonplaukės merginos .- pasakė Zayn ir  niekas neatsigėrė.  

-Aš niekada nesitūsinau iki nukritimo .- pasakė  Elenour ir atsigėrė tik ji.

Taip ėjo 3 ratai , bet visiems atsibodo todėl visi įsiskyrstė kur norėjo kas tūsint, kas gert..

Aš ėjau link kambario , bet kažkas mane prirėmė prie sienos, pakėlus akis pamačiau Zayn , jis buvo gan daug pagėrės. 

-Tu graži .- pasakė jis , ir vos apvertė liežuvį. 

-O,tu melagis .- pasakiau taippat vos vos. 

-Pasibučiuojam ?.- pasakė jis.

Bet aš nieko nelaukus pati tai padariau , mūsų lūpos judėjo lik vienos kitam skirtos , ta akimirką buvo tobula. Jis mane įvertė į kambarį , o tada pajaučiau  minkštus patalūs po nugara , mes nusirenginėjom , bet viską supratus aš susotojau. 

-Kas atsitiko ? - susirauke jis.

Nedarykime to ko vęliau gailetumemes.- pasakiau ir atsiguliau po antklodę. 

-Zayn ? Zayyynn ?Miegi ?. - kreipiausi į jį , bet jis miegojo kominis, todėl nurengiau jį ir apklojau . Pati nuėjau į vonią ir ten nusiprausiau , o išsiprausus ieškojau spintelej vaistų nuo galvos , nes kažkam tikrai jų prireiks. Suradus paėmiau dvi tabletes ir vandens stiklinę ,ir padėjau šalią jo staliuko , o pati nuėjau pažiurėti kas vykstą apačioj , bet ten nieko nebuvo , tik pilną prišiukšlintų kampų , todėl išjungiau muziką ir nuėjau tyliai  pas Zayn į kambarį, įlindau į patalus ir panirau į sapnų karalystę..

She is PROBLEM!Where stories live. Discover now