Esu žiauriai sad,nes mažai kas vote'ina dalį paskutinę. Galbūt kažkas nepatinka,neįdomu? Gal parašyti keliata dalių ir baigti istoriją? Turiu dar gan įdomių planų šiai istorijai,bet dingo susidomėjimas istorija, Nežinau ka daryt tai komentuokit.
Be to didelis ačiū merginai( @draudziama ) kuri padarė naują viršelį istorijai,kaip jum? Man labaii gražus,esu labai dėkinga 💗//
- Žinai,aš atleisiu jeigu pasakysi dėl kieno kalties tu buvai komoj.-mes vis dar gulėjom lovoj,ir žiūrėjom serialą.
- Aš juk žinau,kad tu dar labiau supyksi.-kalbėjo jis ir glostė mano pilvą, ir taip aš vis dar nepasakiau jam kad praradau vieną iš mūsų vaikų.
- Na jeigu nenori,kad atleisčiau kaip nori.- supykau ir nuėmiau jo ranką nuo pilvo.
- Gerai,pasakysiu.- atsiduso jis ir aš nusišypsojau pergalinga šypsena,laukdama jo pasiteisinimo.
- Taigi..viskas dėl gaujos.-jis pasake ir pažiūrėjo į mane šuniuko akytėm, šį kartą jos nesuveiks.
- Tu juk sakei,kad tai metei.- žiūrėjau į jį piktu žvilgsniu.
- Aš atsiprašau... Dar kartą.-nusišypsojo jis ta tobula šypsena, kuriai atsispirti negaliu.
- Gerai,kadangi jau pradėjom atvirauti aš irgi turiu ką pasakyt.- jis pažiūrėjo į mane nustebusiu žvilgsniu.
-Amm..na aš pradadau avarijoj vieną iš mūsų vaikų.- jo žandikaulis atvipo ir akys nukrypo į pilvą. O aš nusukau žvilgsnį.
- Ir kodėl sužinau tai tik dabar?.-piktai pasake jis.
- Aš atsiprašau.-naudojau tą pačią taktiką kaip ir jis ir panaudojau šunyčio akytes.
- Oh,tai mano kaltė.-susikrimto jis.
- Ne , Zayn viskas gerai.-apkabinau jį ir pasibučiavom. Vėl atsigulėm,bet šį kartą jis apkabino mane ir glostydamas mano pilvą užmigo. Netrukus keliom minutem,aš irgi panirau į miegą,kadangi viskas išvargino ir norėjau pailsėti.Išgirdau kaip kažkas šaukia mano vardą. Atmerkiau akį ir pažiūrėjau į laikrodį jame rodė 2:38, lauke buvo tamsu. Pasižiūrėjau į Zayn kuris taip gražiai miegojo,todėl nenorėjau jo kelti ir atidariau duris pati.
- Niall?.-jis buvo girtas,rankose laike butelį o jo akys buvo nuverktos.
//
Nežinau ar kitai surinksit 20 vote,bet vistiek tiek prašau. Lauksiu komentarų,apie dalį ir ar toliau tęsti istoriją. Dalis buvo gan ilga,tikiuosit įvertinsit.
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...