Visa dieną pragulėjau lovoje,skausmas jau senai praėjo, bet iš vidaus ne. Kad nepamirčiau nuo bado Ponia Rozet atnešdavo valgyt. Pabendravau ir susipažinau artimiau su Ponia Rozet , sužinojau kad jos vardas Arina jei 50 nors atrodo daug jaunesne , sesiu, broliu, tėvų, vyro neturi. Galbūt manęs tas pats laukia ateitį.
Ji dirba 3 kartus per savaitę ir gauną 700$ kas yra labai daug. Be jos čia dirba vairuotojas kuris būną kas diena, tarnaitės kurios būną per šventes ir kambarines kurios ateina kartą į savaitę. Kadangi mes su P.Rozet esame drauges pradejom vadinti viena kita vardais, dar nusprendžiau kad nuo ryt padesiu Arinai darbuotis virtuvej.
****
Baigiau žiurėti filmą , pasijungiau žinias, " šiandien yra 3 metai kaip dingo Ela Tomslinson, byla dar tyrima. Mama vis dar laukia tavęs. Ela kur tu? '' pasakė žinių vėdeja ir ekrane pasirodė mano nuotrauką ir numeriai jei kartais mane matė ir galėtu pranešti. Juk Aš nesu jos dukra , juk Perrie taip sakė?Tai kam tas spektaklis? Kam? Koks tikslas? Tiek daug klausimų , o atsakymų nera. Jaučiusi kaip iškritus iš mėnulio.
Pakilau iš lovos ir nuėjau iki veidrodžio, ten pamačiau juodų plaukų , puikios figūros ir geros išvaizdos mergina. Supratau kad jei gulesiu ir valgysiu nieko nebus todėl reikia veikt, išsitraukiau džinsus,megstini,striuke,akinius kad neatpažintu ir batus viską užsidėjus nulipau į apačią ir nubėgau pas Arina.
- Arina, ar galetum mane nuvešti iki prekybos centrą?
- O kam tau?
- Noriu įrodyti kad esu daug geresne už savo sesute Perrie.
- Ah ką jau su tavim daryt, važiuojam.
/ Prekybos centras/
- iš jūsų 375$ .- pasake pardavėja.
- Štai.-padaviau pinigus ir įšėjau iš parduotuves su krepšiais .Vaikščiojau ir laukiau Arinos po prekybos centrą ir žvalgiausi. Sedejau ant suoliuko ir stebejau praeinančius žmones, mano akys susitiko su mergina kuri turėjo daug taturuočiau(tatto) , visad norejau tatto tai buvo mano svajone, bet niekad nemaniau kad ji išsipyldys, bet kodėl nepabandžius? Atsistojau ir nuėjau į saloną..
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...