2:Really?

2.3K 127 1
                                    

Kėdėj sedejo Perrie.
-'Oh..aš jūsų laukiau žinojau kad ateisit'šypsojosi klastinga šypsena ji.
-'Kodel tu vadovauji šitai gaujai?'paklausiau aš.
-'Atiduok viską kas priklauso Elai ir dink iš čia'pasakė Zayn.
-"Oh Zayn , kaip gaila kad vos tik įpusėjus planuj tu atsisakei'atsiduso ji.
-"Zayn apie kokį planą ji kalba?'susiraukiau ir atsisukau į jį.
-'Žinai,kadangi tavo tetušis buvo turtingas,mano mama buvo jo žmona ir ji pagimdė mane, todėl ir man priklauso turtas'pasakė ji.
-"Tavo mama buvo kalė, tu nesi tikra jo dukra'sureke Zayn.
-'Tylėk'sušnypštė ji.
-'Jis manes nemylėjo kaip ir mano mamos, jam labiausiai patiko Ketlyn, Elos tikra mama, ir del to mano tėvai išsikyrė.Mano mamai nedave neivieno cento, tu nežinai ką man reikėjo iškentėt. Ir po kelių menesiu tavo tėvas ir mama susituokė tada gumei tu, ant kurios buvo užrašytas visas turtas. Mano mama nušovė tavo tėvus, tavo mama buvo irgi gera su savim pasiėmė į kapą ir mano mama'rėke ji man. Mano mama negyva ji ką tik tai pasakė.
-"Dabar man liko pašalinti tave ir viskas priklausys man''nusijuoke ir išsiėmė šautuvą ji.Aš taip pat išsiėmiau iš šautuvą , pasižiurėjau į Zayn kuris buvo be ginklo.Ji nustatė šautuvą į Zayn.
-'Mesk ginklą jei nenori,kad jis nukentėtu'paliepė ji ir aš taip padariau.
-'Dabar paspirk'paliepė ji ir aš paspyriau.
-'Žinai,galvojau ,kad bus sunkiau'atisiduso ji.Mes su Zayn tylėjom ir nieko nedarėm.
-'Turi paskutini norą?'paklausė ji.
-'Turiu'pasakiau.
-'Tai sakyk,laiko neturiu'pavartė ji akis.
-'Kad tu padvėstum,nelaiminga kale.- po mano žodžiu nuaidėjo šūvis.

She is PROBLEM!Where stories live. Discover now