2: Really

3K 138 0
                                    

Priesiekiu, kad dėl manęs niekas nekentės.Įšėjau iš miško ir pasukau kavines link, sustojau ir apsidairiau ar manęs niekas nestebi, bet nieko nebuvo todėl ėjau toliau.Priėjus kavinę papute šaltas vėjas todel susigužiau į savo vos pašyldita striuke. Įėjau į kavine ir pastėbėjau, kad durys magiškai sutvarkytos ir įdėtos. Įėjau į kavine ir mane apgaube šiluma , pasisukus pamačiau viena Zayn sedanti prie 1 stalelio ir gerianti kavą.
- Už kavą reikia susimoket.
- Paliksiu aš tų tau pinigų.
- Apsiverk.
Malik atsisuko į mane pakele antakius ir nustate tokį face kaip '' What? ", nesiruošiu jam kažką pasakoti ir skaityt pasakas prieš miegą todėl ėjau prie reikalo.
- Kur Chloja?
- Pas Harry
- O kur Harry?
- Su Chloja.
- Žvengsiu visą valandą iš tokio bajerio.
- Labiau jau verksi.
- Užsikrušk .
- Užkrušk.
- Pasvajok ir praeis.
Pasakiau ir nustačiau tokia veido mina kaip '' Bitch Please'' jis tik susirauke, ir aš iškeliau vidurinį pirštą.
- Kaip matai drasesne pasidarei.
- Gerai,matai.
- Nu nesiskundžiu.
-Man reik Chlojos
- O man tavęs. 
- Man atrodo tau su klausa blogai.
- Tai , kad viskas gerai.
- Aj supratau tu nuo mažens toks idiotas esi.
- O tu drąsi,kaip žinai kad tavo drauge iš kekšyno pavojuj.
- Ji nekekšė .

Priėjau prie jo ir trenkiau per veidą. Jūs galvojat kad nebijau?Taip aš bijau, labai bijau. Jis suprato kas katik įvyko atsistojo geriau išsižiurėjus buvo matyti kad jo akys iš rudų tapo juodos, visa tai pamačius įšsigandau dar labiau ir bijojau jo tolesniu veiksų. Jis artėjo link manęs, o aš nieko nelaukus pradėjau bėgt baro link,idiote aš galėjau tiesiog bėgt pro duris, bet ne reikėjo begt prie baro. Bėgau ir galvojau ką toliau daryt, Zayn kaip matau sunku mane pavyt juk neveltuj pas mane kambarį ant sienos kabo 8 begimo pirmos vietos medaliai. Sugalvojau kad apibegsiu stala ir nustumsiu kedes ir begsiu link išėjimo, taip padarius pasileidau durų link, bet mano ranką pagavo kažkas, atsisukus pamačiau senai matyta '' drauga ''.




She is PROBLEM!Where stories live. Discover now