*Zayn*
Gavau žinute nuo : Keres
Tekstas : Mažuti, kada susitinkam? Pasiilgau taves :**
Ji yra iš mano vienos nakties sąrašo.
Gerą naktį jau senai turėjau, todėl neprošal būtų apsilankyti pas ją , todėl kol Ela miega nuvažiuosiu pas Kere.
Palikau raštelį ant šaldytuvo '' grįšiu greit Zayn <3 ''.
Įsėdau į mašiną ir nuvažiavau pas Kere į namus , išlipau iš mašinos ir nuėjau prie durų , norėjau belstis , bet jos atsidarė pačios , tarpdurį stovėjo Kere tik su apatiniais. Ji uždarė duris ir užšoko , ant manęs.
*Ela*
Atsikėliau nuo skaudančio šono , pramerkusi akis ir pripratusi prie šviesios, atsikėliau ir nuėjau į virtuvę , pasiimti tabletes nuo skausmo ,pasiėmiau vandens ir tablete išgėriau , norėjau padėti stiklinę , bet nesėkmingai, todėl ji sudužo.
-Atsargiai. - pasakė balsas už manęs, tai buvo Zayn kuris buvo su baltais marškiniais ir juodais džinsais.
-Ateik pasakiau jam .- jis buvo šalia manęs ir jaučiau jo alsavimą , bet man ramybės nedavė vienas dalykas tai žymė raudono lūpų dažu ant jo kaklo,bet man juk tai neturėtų rūpėt.
-Kodėl nesakei kad turi mergina? .- paklausiau vaikino ir nuleidau akis.
-Ką?Neturiu. - pasakė jis.
-O tai kas čia?.- parodžiau jam raudoną lūpdažio dėmę.
- nežinau.
-Gerai, supratau .- lyg supykau ir apsisukau.
Jis kažką norėjo sakyt ,bet pertraukė žinutė, kuri atėjo į mano telefoną. Atsidariau žinučių skiltį ir tai buvo vaizdo žinutė nuo Karmen draugės Kerės , atsidarius žinutę pamačiau Zayn su Kere lovoj , ir Kerės lūpos buvo tokios pačios spalvos , kaip dėmės ant Zayn marškinių , tai buvo labai skaudu , visi jo tie meilumai buvo tik vaidyba jis tik tenorėjo įsitempti mane į lovą. Prieš kelias dienas jis man prisekė , kad mane myli, o aš kaip naivuolė patikėjau.
-O kas čia? .- parodžiau nuotrauką jam.
- Oh,rimtai ble ,nemanau kad turiu aiškintis tokius dalykus juk tu didele mergaite viską supranti .- nusijuokė jis.
- Zayn dink iš čia.- sušauukiau aš.
- Isterikė.- pasakė jis ir išėjo.
-
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...