3Now good?

1.2K 69 5
                                    

Iškart sakau,kad galbūt kitos dalies reikės ilgai laukt tai prašau daugiau kitai. O šiaip ačiūū visiem,visus myliu ♥♥ Kitai 23 vote ir 6 komentarai ♥

Be to, istorija pakeičiau ,kaikurios dalys pakeistos tai galit užmest akį ir pažiūrėt ♥♥☻


/

- Panele, jūs praradot vieną iš savo vaikų, apgailestauju.- pasakė daktaras.

- Viennnaa.. išš savo vaikų? .- kalbėjau drebančiu balsu.

- Taip, tai turėjo būt dvynukai.- žiūrėdamas į mano ligos kortelę kalbėjo jis.

- Kaip jaučiates?

- Šoke.- atsakiau aš.

- O be šios žinios kaip jaučiates?

- Viskas gerai.

- Tada,gerai įleisiu vaikinus.- po šių žodžių jis išėjo, ir jį pakeitė vaikinai.

- Sveiki.- pasisveikinau ir nusišypsojau buvo gerą matyt pažįstamus veidus.

- Mes sveiki, o tu kaip? .- pajuokavo kudlius [Harry ].

- Gyvensiu.- atsakiau

- O kaip mažiukas ar mažiukė? .- parodė pirštu į pilvą blondinas.

- Niall.- bandė jį sudrausmint Louis.

- Viskas gerai, bet deja viena iš jų praradau.- nusukau žvilgsnį.

- Eiii,viskas gerai.- pradėjo guost jie mane.

- Mylėsim kitą kaip už du.- pasakė Niall.

- Aj,nupirkom tau šiek tiek visko.- pradėjo traukt jie viską. Ir ant galo buvo meškiukas.

- Jis kad apkabintum kaip bus liūdna.- įteikė jie.

- Vaikinai jūs nuostabūs .- vos neverkiau.

- Kaip Liam? .- po mano žodžių susižvalgė jie ir galvojo ką sakyt.

- Jam viskas bus gerai.- po šių žodžių pasidarė šiek tiek geriau ant širdies,bet prisiminiau, kad mano vyras yra irgi šioj ligoninei.

- Kaip Zayn?

- Jis..

-


She is PROBLEM!Where stories live. Discover now