3Now good?

1.3K 72 13
                                    

Pakilau iš lovos ir nuėjau į vonią,palindau po dušu. Pastebėjau,kad mano pilvas vis labiau matosi, nenoriu jo slėpti tai gražu ir moteriška mano manymu. Todėl išlipus iš dušo,nusausinau kūną rankšluoščiu ir išsidžiovinus plaukus, nuėjau susirasti mėlyna suknelę kurią pirkau nesenai, ji buvo ilgoka man iki kelių, ji akivaizdžiai išryškino mano pilvą. Nuėjau į virtuvę pavalgyt, reikia valgyt kuo daugiau ,nes juk valgau dabar už du. Pasiėmiau jogurtą iš šaldytuvo, ir braškių, susmulkinau jas ir sumečiau į jogurtą. Kaip ir visada ryte pasidarius valgyt, žiūriu žinias, kadangi nelabai išeinu iš namų tai juk reikia domėtis kas vyksta pasaulį.

- Šią naktį įvyko didelis susišaudymas 275 sandelį, įvykio vietoj rastos 2 aukos,daugiau informacijos paaiškės vėliau,žinantys ir mate kas vyko tą naktį praneškite policijai. - kalbėjo žurnalistė.

Pala, juk tai kažkada priklausė Zayn gaujai. Tikiuosi jam nieko nenutiko nors jis sakė ,kad tai baige pasiėmiau telefoną ir kuo greičiau skambinau jam, jis neatsiliepe. Gerai, pabandysiu parašyt žinute galbūt užsiėmes ir negali kalbėt,bet jis visada man atsiliepdavo , '' Šikniau, baik gazdint savo žmoną ir atsiliepk '', paspaudžiau mygtuką siusti. Aš bijau, tikiuosi jis sveikas. Išgirdau kaip atsidarė sodo durys, pradėjau bėgt link jų.

- Zaynn,čia tu? ,- šaukiau aš, bet niekas neatsišaukė, anaiptol išgirdau šuvį, kažkas ką tik bandė mane pašaut.

///

WOWW,Ačiū kad beveik visi sugrįžot ir skaitot, komentarai man labiau paglosto širdi ir labiau norisi rašyt .

KITAI 18 VOTE IR 2 KOMENTARŲ ♥

She is PROBLEM!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora