-Zayn, mielasis kas ji tokia?cypiančiu balselių tarė ji.
-Am, ji mano pusseserė.-ne pažiūrėjas į mane pasakė, šia akimirka mano širdis dužo į šimtą dalelių, aš vis dar mylėjau tą idiotą, o jis atsiveda kažkokią blondinę su toną špakliaus , ir manę pristatė kaip jo pusseserę, išvis kam aš jam reikalingą tada?
-Žinai tokių kaip tu, jis kas dieną atsiveda.-nusijuokiau aš , nors viduj širdį verkiau krauju.
-Tai tiesą mielasis?.-atsisuko ji į jį.
-žinoma kad ne, ji tiesiog nemėgstą kaip atsivedu kažkokią merginą.-gynesi jis.
-Dar pasakyk, kad aš tavo meilužė ir mes žaidžiam kortom , kaip susitinkam.-sumurmėjau aš, bet jis neišgirdo , moters kuri gaminą maistą juokas pasklido po patalpą vos išgirdus ką sumurmėjau.
- Eime į mano kambarį. paragino mergina jis ir ji sutikus nuėjo kartu į kambarį
- O aš bent čia turėsiu kambarį?.-paklausiau moteriškes ir pasiėmus obuolį pradėjau kramsnoti.
- Žinomą, tavasis kambarys prie Pono Malik.-šyptelėjo ji, ir aš atsakiau tuo pačiu.
Užlipau laiptais ir nuėjau į savo kambarį, kurio reikėjo ieškoti ilgai, nes šiti namai tikras labirintas. Praėjus Zayn kambarį girdėjau blondines dejones, vos tik išgirdus pasišlykštėjau. Įėjau į savo kambarį , kuris buvo visai nemažas, bet jaukus , jis turėjo balkoną ir atskirą vonią, sienos buvo smėlines spalvos su ornamentais, lubos buvo baltos , kambarį stovėjo didžiulė lovą ant kurios buvo daug maišų su drabužiais, balta spinta, televizorius, veidrodis su stalčiais, masažuojanti kėdę ir kitokie dalykai.. Šokau ant lovos ir išsiėmiau drabužius , ten buvo visokiausių drabužių nuo batų iki nėriniuotų apatinių viską susidėjau į spintą , spintoj taip pat buvo daug drabužių. Baigus apžiūrinėti drabužius priėjau veidrodį ir apžiūrėjau kosmetika , viskas būtų puiku, bet...bet kodėl jis taip stengiasi dėl manęs? Kodėl? Šis klausimas man nedavė ramybės visą vakarą, Zayn kažkur išvažiavo, nors jau tamsu ir tuoj išauš vidurnaktis, bet aš vis dar negaliu užmigti..Ah ir vėl kažkas atvažiavo ir taip visą dieną. Kaip Zayn išvažiavo aš nuėjau į jo kambarį ir pasiėmiau jo marškinius, kurie kvepėjo beprotiškai. Kambarį užpildė beldimo garsas į duris.
-Galit užeit.-sumurmėjau ir toliau žiūrėjau kažkokį filmą kurį rodė per televizorių.
- Labas
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...